• Pengedar By Negeri
  • Idea Bisnes Dengan Modal Rendah - Bawah RM100

    Ramadhan dah semakin dekat. Lepas tu dah datang pula Syawal. Macam biasalah, ramai yang bersungguh sungguh pakai duit bila raya menjelma ni.

    Dah jadi tradisi, tukar mana mana yang nampak lusuh dan usang dengan yang baru. Kalau ikutkan nafsu, habislah juga duit simpanan yang ada.

    Belum lagi belanja untuk lauk pauk raya, kuih raya, duit raya ~ umpama dah wajib untuk kita sediakan, betul?

    Walaupun semua persediaan ni tidak wajib tapi tak dinafikan demi nak meraikan hari gembira berkumpul sanak saudara.. ramai yang mudah terbabas belanja.

    Jom! Saya ada idea nak bagi dekat para pembaca in case anda berminat nak buat duit lebih sebagai persediaan raya.


    IDEA BISNES DENGAN MODAL SERENDAH RM100

    Saya dah mulakan bisnes ini sejak 2011 lagi. Jadi anda boleh bayangkan dah hampir 7tahun saya beraya dalam keadaan "lapang hati" sebab ada lebihan peruntukan untuk raya.

    Bisnes Apa Tu?

    Tentu sekali bisnes Shaklee. Modal permulaan yang diperlukan hanya sebanyak RM79.50
    Ini adalah bayaran untuk jadi ahli Shaklee.
    Murah saja kan? Tak perlu keluarkan modal lebih lebih pun sebab seterusnya saya buat bisnes Shaklee dengan konsep dropship saja.

    Bagaimana Konsep Dropship?


    Konsep dropsip tak perlukan kita beli dan simpan stok dirumah. Memang konsep ini sangat disukai oleh golongan surirumah.

    Sebab mereka tak perlu susah payah keluarkan modal yang besar dan tak perlu keluar untuk poskan barangan yang diorder oleh customer kalau mereka ada kekangan.

    Buktinya, hampir 75% ahli tim TuRBO terdiri daripada surirumah yang mahu ada pendapatan sampingan walaupun hanya duduk rumah.




    Kalau dah namanya berniaga, tentu sekali kita mahukan keuntungan, bukan? Kami memang mengajar anakbisnes kami untuk membuat jualan secara retail.

    Bayangkan 1 produk terjual, anda boleh dapat lebihkurang rm10 hingga rm80 keuntungan, bergantung pada produk.

    Nak raya nanti kalau rasa nak pakai RM1000, bolehlah target buat jualan 10-15botol produk yang dapat beri pulangan keuntungan rm80/botol tu.

    Secara kasar dah boleh dapat dah lebihan rm1000 hanya melalui keuntungan runcit. Ini belum lagi masuk bonus bulanan yang Shaklee bagi setiap 15haribulan.

    Produk Shaklee memang sudah cukup terkenal dengan prinsip DIJAMIN SELAMAT DAN BERKESAN.

    Jadi kita sebagai pengedar atau dropship takperlu risau akan isu diserbu KKM dan sebagainya.

    Sebab itulah anda semua yang sedang tercari cari idea bisnes dengan modal rendah.. bisnes Shaklee lah yang terbaik.

    Ok kalau dah tertarik dan setuju dan mulakan bisnes Shaklee.. boleh hantar mesej WHATSAPP dekat 013 3583424 ya.

    Bila dah register keahlian, pasti sekali anda akan kami  guide. Buat sampai jadi!