• Pengedar By Negeri
  • Selepas 10 Tahun Penantian, Kini Isteri Hamil Semula

     Testimonial Vivix Untuk Kesuburan Suami Isteri

    Testimoni Set Kesuburan


    10 tahun penantian ibarat menanti buah yang tak gugur. Anak sulung pasangan suami isteri ini begitu mengharapkan kawan bermain. Dan ibu bapanya tak pernah putus asa berusaha.

    Mari ikuti perkongsian si suami  selepas ikhtiar Vivix untuk atasi masalah kesuburan mereka

    🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

    10 Tahun Penantian, Kini Isteri Hamil Semula..

    Assalamualaikum

    Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

    Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

    Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

    Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

    Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

    Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

    Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat.

     InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

    Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.
    Encik Daud, Kuala Lumpur.

    ........

    Bak kata Encik Daud, Vivix sangat membantu memperbaiki sel sel rosak malah ia juga membantu menjadikan sel lebih bertenaga.

    Jika anda juga pasangan yang sedang berusaha untuk.mendapatkan zuriat, saya cadangkan anda mulakan dengan pengambilan Vivix bagi kedua duanya, suami dan isteri makan setiap hari.

    Pembelian 2botol Vivix melayakkan anda dapat pelbagai manfaat sambil sambil berusaha untuk hamil tu kan.

    Beli Vivix Jadi Ahli


    Konsultasi lanjut dan oder boleh klik disini

    http://tonikvivix.wasap.my/

    Pengedar Shaklee Shah Alam. COD available untuk kawasan Shah Alam dan sekitarnya.