Performance Drink : Persediaan untuk menyusu dibulan puasa

Salam semua..

Tajuk kt atas tu, mmg dah tak lama dah Ramadhan bakal menjelma. Kawan-kawan dh mula ganti puasa? Saya, masih ada 2 hari lagi yang belum berganti. Insya allah, saya akan ganti secepat mungkin.

Utk ibu-ibu yang menyusu, mesti timbul sedikit keraguan dalam hati masing-masing. Mesti ada yang risau sesi pumping kt opis masa puasa ni kan. Mesti ada yang takut production susu terjejas sebab kita tak boleh nk minum air diwaktu siang.

Jangan risau, saya disini ada cadangan nak bagi.
Apa kata kita cuba amalkan Set B dan 2 lagi supplement macam kt bawah ni iaitu : Energizing Soy Protein dan Performance Drink. Boleh start dari sekarang utk buat stok tau.




Performance drink ni adalah minuman anti dehidrasi dari Shaklee yang sangatlah hot semasa bulan puasa.

1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.

2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.

3.  Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

3. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

4. Fungsinya tak sama dengan milk booster atau makanan penambah susu lain kerana ia bukan untuk menambah susu sebaliknya menjaga sistem tubuh badan kita dalam sehari berpuasa dan menyusu/mengepam.

5. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Ia boleh mencegah dehydration.

Sesuai sangatla minum performance drink semasa bersahur dan berbuka utk menggalakkan kita para pumping mommies kekal bertenaga waktu puasa nanti.  


JOM KITA MINUM!! 
info credit to : Mommylyna

Sila email kepada saya di lydzar@gmail.com dan boleh juga sms kepada saya di 012-3103787 untuk mendapatkannya.