Salam pembukaan Kedai Triple S

Alhamdulillah, dan insya allah lepas ni saya akan berkongsi kebaikan-kebaikan vitamin dan produk dari Shaklee di blog ini secara khusus ~totally pasal produk Shaklee.

Now i am an independant distributor of Shaklee product.



Setelah lebih dari setahun menjadi pengguna pada vitamin Shaklee, dah tiba masanya saya berkongsi segala manfaat yang telah saya perolehi.

Saya bergerak di sekitar Kota Damansara dan Seksyen U5, Shah Alam yang merangkumi Subang Bestari, Desa Subang, Nusa Subang, Nusa Subang dan kawasan-kawasan sekitarnya. Saya juga boleh arrange untuk cash on delivery di sekitar UiTM Shah Alam. 

Kalau ada kawan-kawan nk bertanya pasal vitamin .. boleh boleh jangan malu-malu bertanya saya ye.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 




  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)
Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head