Cinch Energy Tea Mix : Untuk tenaga berpanjangan

Selain set-set utk tenaga seperti Set Optimum, dan produk-produk yang mmg terkenal membantu menjana tenaga mcm Ostematrix, Bcomplex, Performance Drink, K3S juga ada menyediakan minuman utk tenaga bagi yg nk cuba pelbagaikan suplemen dalam intake seharian mereka. Kadang-kadang bosan juga telan pil ni kan. Ada juga yang prefer suplemen dalam bentuk minuman. Sambil santai-santai buat kerja atau tengah 'take five', boleh juga sambil hirup air teh ni.

Saya bercadang juga nk amalkan Cinch Energy Tea Mix ni, sebabnya kadang-kadang bila sampai rumah jam 8 malam tu, badan dah mula rasa keletihan walaupun masih mampu bertahan. Ni kira nk bertenaga sepanjang siang dan malan la ni. :) Tahu lah kan, orang perempuan, kerja tak habis di opis saja, kt rumah pon berderet lagi senarai kerja nk kena buat.

So jom saya kongsikan apakah produk tersebut.

Ini lah dia Cinch Energy Tea Mix. Jom kita ketahui faktanya


Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!

Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.

• Selamat, peningkatan tenaga semulajadi. Diminum secara panas atau sejuk.
• Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
• Peningkatan tenaga segera.
• Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.


Bahan-bahan yang terdapat dalam Cinch Energy Tea Mix :

  • Taurine – sejenis asid amoni yang penting untuk fungsi kardiovaskular, pembinaan dan fungsi otot rangka, retina dan sistem saraf pusat.
  • Maltodextrin – polisakarida yang dihasilkan daripada kanji jagung
  • ekstrak Rooibos Red Tea –  sejenis herba hanya boleh didapati di rantau gunung Cedarburg Afrika Selatan, juga dikenali sebagai "Teh Ajaib" atau "Teh Sepanjang Hayat"
  • Ekstrak Green Tea  – gabungan antioksida
  • Ekstrak White Tea  –teh yang menjalani pemprosesan paling minimun
  • Matcha Green Tea Powder – teh bergred tertinggi dari Jepun. 
Teh merah, putih, hijau & Matcha dikenali sebagai sumber makanan kesihatan terkemuka di Cina. Ianya telah digunakan sejak berabad lama dalam perubatan tradisional Cina. Antara kebaikan semua teh tersebut adalah. - anti-mikrobial 
- imunostimulan
- anti-karsinogen
anti-radang
- perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular
detoxifiers 
- penjana tenaga dan kehilangan lemak

credit gambar : vitaminsemulajadi.net


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk tempahan, sila isikan BORANG PESANAN di sini. * Sila klik LIKE fanpage kami di facebook "Kedai TripleS FanPage" untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!! Salam Sihat, ~ Lydzar Rusman @Kedai TripleS ~ Website : http://semuasihatselalu.blogspot.com FaceBook : Lydzar Rusman Fan Page : Kedai TripleS FanPage Phone : +6012-3103787