Kulit BEBAS JERAWAT : TAK PERLU ELAK Makanan Kegemaran

Saya percaya ramai juga yang anggap makan coklat, makan kacang, makan mee gorang (berminyak kononnya) boleh menyebabkan jerawat tumbuh melata di wajah mereka. Justeru ramai lah yg sanggup 'berpuasa' dari menikmati hidangan ini walaupun asalnya hidangan ini adalah hidangan kegemaran mereka.

Kesian, makan itu nikmat kan? Tapi bila terpaksa menahan diri dari mengambilnya, tentu sedikit sebanyak menimbulkan rasa 'mengidam'

Berita baik, jom baca dulu fakta ini.

HAVE FUN WITH YOUR MEAL~

Yup, saya pun percaya, setiap makanan ada khasiat tersendiri as long diambil dalam kesederhanaan. Tapi kalau yg memang dh doktor sahkan alergik tu, jangan lah cuba-cuba carik pasal ye. Ambil jugak walaupun tahu anda alergik.

Dan kalau nk tau, produk Shaklee yang mana yang bolen membantu untuk mengawal jerawat dari tumbuh merata diwajah sucimu itu, nanti saya share kan ye. Tunggu next entry saya :)


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.
 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head