Set Vitamin Untuk Ibu Hamil

"Alhamdulillah, Ecah nak dapat adik"
"Syukur Alhamdulillah, 6minggu sudah"

Itu adalah antara status update di FB kawan-kawan saya tentang berita kehamilan mereka. Senyum senyum saya membaca di Newsfeed saya. Alhamdulillah rezeki. Saya juga tumpang happy.

Kesan paling ketara yang saya lihat pada ibu-ibu di awal kehamilan mereka ialah rasa penat (fatigue), loya dan muntah-muntah, sering mengantuk, tak bermaya dan selalu tidak sihat. Mengapa ini berlaku? Ia adalah fenomena biasa 'morning sickness' dek kerana perubahan hormon yang terjadi pada badan ibu hamil. Untuk mengatasi atau cope dengan keadaan ini, ibu hamil hanya perlu perbanyakkan berehat, minum banyak air suam dan mengamalkan suplemen untuk ibu hamil.

Keperluan vitamin dan mineral tubuh ibu hamil meningkat sepanjang tempoh 9 bulan ini, maka sebab itu lah doktor akan membekalkan beberapa jenis vitamin kepada ibu hamil.

Jika anda memerlukan vitamin terbaik untuk ibu hamil yang semulajadi, terbaik dan selamat mungkin anda boleh memilih Shaklee untuk diamalkan sepanjang tempoh kehamilan anda.


No telefon saya kini dah bertukar ke 013 3583424

Apakah vitamin terbaik buat ibu hamil? 

Semua vitamin ini terdapat dalam Set Ibu Hamil di K3S. Secara asasnya fungsi setiap vitamin adalah seperti berikut :

ESP (Protein) : untuk bina sel. Sel terbina dari protien. Tanpa protien, pembinaan dan perkembangan sel boleh terbantut.

Vitalea (Multivitamin dengan zat besi)  : demi memastikan sel mendapat semua vitamin penting dalam membentuk membentuk organ. Zat besi penting untuk pembinaan darah dan pembesaran janin.

B complex : penting untuk pembinaan sel darah, saraf dan beberapa organ penting termasuk tengkorak kepala.

Vitamin C : pembentukan kolagen dan membantu sistem antibodi.

Kalsium (Ostematrix) : pembinaan sel darah merah serta tulang bayi.

Omega Guard : membantu pembentukan sel otak.

Jom kita baca beberapa testimonial dari ibu yang telah mengambil vitamin untuk ibu hamil ini. Rata-ratanya memang berpuas hati kerana tubuh mereka berasa sihat dan cergas selepas mengambil vitamin ini.



Anda tak perlu lagi mengambil obimin dan asid folic yang dibekalkan oleh klinik jika anda mahu mengamalkan vitamin Shaklee sepanjang tempoh kehamilan. Set ini sudah lengkap, nyata selamat dan berkesan, jadi tak perlu ragu lagi tentangnya.

Dapatkan vitamin ibu mengandung anda dari K3S. Hubungi saya untuk konsultasi dan order ye!

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head