PANDUAN MEMILIH SUPLEMEN KOLAGEN TERBAIK

Dengan ini saya memaklumkan bahawa item promosi bagi bulan Disember ialah COLLAGEN POWDER SHAKLEE! Seperti biasa, Shaklee membuat offer BELI 6 PERCUMA 1 bagi Collagen Powder.
So apa lagi, boleh la yer buat kira kira utk grab penjimatan EXTRAVAGANZA ni. :)

Sebab dh ada terlalu banyak suplemen kolagen dipasaran, tentu anda dh mula pening nk pilih yang produk mana. Mestilah nk beli yang terbaik dan paling berkesan kan?

So jom saya kongsikan beberapa panduan tentang cara memilih suplemen kolagen. Jemput baca :)

1) Lebih baik pilih dalam bentuk makanan (or cecair) berbanding yg kolagen yg disuntik. Ini utk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dlm tubuh badan
2)Pilih size kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Microfine size mmbantu penyerapan yang baik kerana size ini adalah paling optimum diserap oleh sel, maka setiap kolagen yang di ambil up to 100% diserap dan memberi efect lebih cepat.
3)Pastikan setiap pemilihan kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelempaban yang berpanjangan.
4)Pastikan kolagen mempunyai antioksidaan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan
5)Pastikan supplemen itu mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri
6)Kolagen juga penting utk kekal cantik tapi pastikan ia ada kandungan glucosamine utk kesihatan sendi. (bonus point)
7)Pastilkan setiap kolagen itu mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.

credit info : http://aulawrites.blogspot.com
----------------------------------------------------
Saya pasti lepas anda baca updates ni, mesti anda akan mula membuat research sebelum membeli mana-mana supplemen kolagen. Perhatikan label dan bahan utama nya ye :)

KLIK SINI kalau nak baca TESTIMONI PELANGGAN tentang Collagen Powder.



Order pertama bagi Collagen Powder pada setiap hari  akan mendapat hadiah mistari dari saya. Adakah anda orang tersebut??

Hubungi saya untuk konsultasi dan order Collagen Powder pada harga HEBAT Disember!
lydzar@gmail.com 013 3583424



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
TwitterLatest tweet: OK, Jom mulakan kelas COLLAGEN kita :) 1) PANDUAN MEMILIH SUPLEMEN KOLAGEN Sebab dh ada terlalu banyak suplemen... http://t.co/EiGMw7qh Follow @lydzar Reply Retweet   22:18 Dec-01
Latest post: OK, Jom mulakan kelas COLLAGEN kita :) 1) PANDUAN MEMILIH SUPLEMEN KOLAGEN Sebab dh ada terlalu banyak suplemen kolagen dipasaran, tentu anda dh mula pening nk pilih ya...
  Like · Comment · Share Kedai Triple-S page on Facebook     Like