Tembamnya bayi Set Triple M

Terima kasih Puan Nornadia Mohd Yazid yang sudi berkongsi gambar anak 'Shaklee'nya di group exclusive customer kami.

Tengok saja pipi bayi montel ni. Rasa nak gigit gigit je kan. Geram!

Puan Nornadia Mohd Yazid menyusukan bayinya secara exclusive dengan susu ibu, sambil mengamalkan Set Penyusuan Triple M. Malah beliau telah mengamalkan set vitamin Shaklee sejak hamil lagi. Sebab tu lah saya katakan, inilah bayi 'Shaklee'.

Putih, gebu, montel dan tembam sangat!


Set Breastfeeding Triple M

Jika anda nak tahu, vitamin yang sesuai untuk diamalkan sepanjang kehamilan dan sepanjang penyusuan si manja, ini lah setnya. Owh ianya juga sesuai diamalkan ketika tempoh berpantang.

Rangkaian vitamin yang semulajadi, selamat, halal dan sangat bermanfaat pada tubuh mereka yang mengambilnya.

Set Triple M Shaklee

KEHAMILAN.

Terdiri daripada ESP, Vitamin C Plus Sustained Release, Vitalea, BComplex, Ostematrix, Afalfa, Omega Guard dan GLA Complex.

Ibu hamil boleh mula mengambil vitamin seperti ESP, Vitamin C Plus Sustained Release, Vitalea, BComplex, Ostematrix seawal kehamilan lagi. Rangkaian vitamin ini mampu melengkapkan keperluan vitamin dan mineral yang ibu hamil perlukan sepanjang 9bulan kehamilannya.

Vitamin yang diambil secara konsisten juga mampu membuatkan badan ibu hamil terasa lebih sihat, bertenaga dan cergas. Ada juga yang memberitahu kami, 'morning sickness' mereka dapat diatasi apabila mereka makan rangkaian vitamin ini.

Omega Guard pula boleh diambil selepas ibu memasuki fasa trimester kedua kehamilan. Omega Guard bermanfaat untuk perkembangan otak bayi sejak dari dalam kandungan lagi..

Dan satu berita yang pasti membuat ibu hamil tersenyum panjang, pengambilan Vitamin C Plus Sustained Release dan ESP secara konsisten, mampu menurunkan berat badan si ibu dengan lebih cepat selepas bersalin nanti.

BERPANTANG.
Selepas melahirkan bayi, ibu boleh teruskan pengambilan vitamin semasa kehamilan. Tambahan vitamin seperti GLA Complex dan Afalfa sangat digalakkan. Fungsi Afalfa bagi mempercepatkan pemulihan luka dalaman si ibu. Manakala GLA Complex untuk membantu 'regulate hormone' si ibu.

MENYUSUKAN.
Dan semua vitamin yang diterangkan di atas adalah sesuai untuk ibu ambil sepanjang proses menyusukan bayi tersayang.
Baca tentang Set Menyusu Triple M di sini

Puan Nornadia Mohd Yazid sangat berpuashati dengan vitamin Shaklee yang di ambilnya. Mungkin ada juga ingin jadi seperti dia juga. Jom dapatkan set vitamin untuk ibu dari Kedai Triple S :)

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head