International Conference Shaklee Live Orlando 2016

Assalamualaikum.

Ke Orlando Kita 

Beberapa minggu lepas dapat mesej dari Shaklee tentang Shaklee trip ini. Entry Shaklee Live Long Beach 2014  pun saya tak sempat update lagi dalam blog ni, dah datang jemputan ke Shaklee Live Orlando 2016 pula. Insya allah nanti saya buat throwback dan pastikan cerita hebat masa lalu berupdate juga dalam blog ini.


Apa Yang Best Tentang Trip Shaklee?

Untuk melayakkan diri ke Shaklee Live ni, bukan mudah. Kami perlu penuhi macam-macam requirement terutama dari segi sales dan perkembangan group bisnes kami. Jadi setelah berhempas pulas berusaha, tentu sekali pihak Shaklee reward kami dengan yang BEST dan TERBAIK.

Pengalaman saya yang sudah pergi 3kali trip bersama Shaklee;

2013 : Trip ke Kota Kinabalu
2014 : Trip ke Long Beach & San Francisco
2015 : Trip ke Umrah Ziarah Abu Dhabi

baru 3 tahun, tapi memang sangat puas hati dengan trip bersama Shaklee sebab mereka bagi kami
6 Stars Trip.

Hotel pun bukan hotel biasa-biasa yang mereka bagi sebab mostly akan merasa duduk di hotel Marriot. Setakat ni dah sempat pergi Hotel Marriot De Marquiess San Francisco dan Hotel Marriot Jeddah.

Makanan pula memang no complaint. Mereka pastikan kami mendapat makanan halal dengan mudah sepanjang travel. Malah mereka berusaha bawa kami ke Restoran Belacan Grill yang jauhnya hampir 1jam untuk lunch Malaysian style di US. Mereka book dewan makan khas dan halal hanya untuk delegasi kami breakfast sebelum keluar ke dewan conference.

Jika tidak dapat sediakan makanan, mereka membekalkan kami dengan wang saku sebanyak USD50 seorang. Makan tengahari USD50??? Banyakkkkk kan?

Sewaktu mengikuti trip Umrah Ziarah Dubai pula, kami dibawa hanya ke restoran terbaik yang ada di sana. Antaranya Restoran Kaleidoscope, yang terletak di Atlantis, The Palm Dubai dan di Hotel Majestic Dubai. Dekat sini lah saya berpeluang jumpa kek yang di tabur sprinkle emas diatasnya.
Tak pernah seumur hidup makan kek ada taburan emas. Memang jadi jakun sikitlah :)


Shaklee Live Orlando

Insya allah, bulan Ogos nanti kami akan ke sana.






Klik button PLAY ye.
Saya dah teruja sangat nak sampai ke Orlando pula. Dengar kata perjalanan bakal mengambil masa hampir 30jam termasuk transit. Bertabahlah.

Insya allah, saya akan update lagi entry tentang trip ke Orlando  ini kemudian.
Siapa sangka dengan berkongsi kebaikan suplemen dan produk Shaklee.. kami mampu menjelajah bumi Allah ini.