Saya, EBM dan Produk Shaklee

Saya adalah pengguna setia vitamin Shaklee. Sejak berkenalan dengannya saya tak berpaling lagi. Sejak mula breastfeed anak, saya memang tercari-cari vitamin yang value for money dan value to my body. Mula-mula dulu saya sekadar dapatkan vitamin di Guardian. Itu pon hanya pil Kalsium yang saya makan.

Kemudian saya mula tercari-cari apakah vitamin yang boleh membuatkan susu badan saya sentiasa banyak. Terjumpalah saya dengan MommyLyna. Dari dia lah saya berkenalan dengan vitamin Shaklee. Bukan sekadar Kalsium yang dicadangkan tp beberapa vitamin lain lagi.

Masa tu saya dikenalkan dengan pek istimewa yang mengandungi Vitalea, Vitamin-C, B-Complex dan Afalfa. Dalam pek kecil dan senang dibawa kemana-mana amat memudahkan saya. Dan tidak pernah saya terlupa utk makan setiap malam.

Kesan positif seawal hari pertama saya mula consume. Minggu pertama saya ke opis, saya hanya dapat bawa balik 10oz EBM. Tapi bila saya mula consume vitamin tersebut, hasil pulangan adalah 17oz!!  Dan seterusnya saya terus dapat bawa balik paling kurang 10oz, bergantung pada keadaan saya semasa diopis. Campur bz, campur stress etc. Balik dari opis, keletihan yg saya rasa mula berkurang. Saya rasa memang bertenaga. Saya dapat siapkan hampir semua house-chores sebelum tidur. Mana yg tak terbuat tu sebab saya malas hehe..

Dan ini adalah stok frozen EBM utk anak ketiga saya. Masih cemerlang dengan vitamin Shaklee ~maafkan saya puji diri sendiri hihihi~
Stok lauk basah cuma ada 2 bekas kecik je..yang lainnya, EBM conquer :)


Anda mahu merasai ke'best'an vitamin ini macam saya? Jangan tunggu lagi, mari kontek saya utk info lebih detail!!

Hubungi saya : email di lydzar@gmail.com dan boleh juga sms kepada saya di 012-3103787 untuk mendapatkannya.