Testimonial Set C : Set Berpantang

Berpantang kali ketiga, saya memang nekad utk membeli Set C. Setelah berfikir agak panjang, saya buat keputusan utk tidak mengambil apa-apa jenis jamu.

Dua kali berpantang sebelum ni, saya terpaksa melewatkan pengambilan jamu kerana anak-anak saya jaundis. Walaupon tak sampai tahap kena admit hospital utk sesi fototerapi. Akibat dari kelewatan tu. saya jadi culas utk mengambil jamu walaupon setelah anak-anak saya bebas dari jaundis. Oleh sebab itu la saya berpendapat badan saya akan OK je berpantang tanpa jamu.

Badan saya memang dh serasi dengan set B (set penyusuan) masa breastfeed anak kedua, jadi saya teruskan pula berpantang dengan set Shaklee.

Alhamdulillah, kesannya memang positif.

Waktu berulang alik ke klinik kesihatan utk check bacaan jaundis anak, ada 3-4orang ibu yang sama-sama menunggu tak menyangka yang baby saya baru berusia 5-6hari. Baru sangat lagi dalam tempoh berpantang. Kata mereka, muka saya tak pucat,  nampak sihat dan ceria saje. Memang betul pon, badan saya tak rasa terlalu letih melayan kerenah anak-anak.


Lagi satu, kesan yg sgt ketara..lantai rumah saya bersih. Tiada lagi rambut bertaburan dilantai akibat keguguran post-delivery. Zinc Complex yang terdapat dalam set ni bukan saja mempercepatkan kesan luka sembuh, malah mengurangkan kerja harian saya. Tak perlu dah saya sapu lantai setiap hari. Gembira betul saya. Sebelum saya sgt rimas tengok rambut bertabur kt lantai.

Saya sgt recommend Set C utk para ibu yang sedang menunggu hari dan sedang mencari-cari set bersalin apa yang hendak digunakan masa berpantang nnt.

Kalau anda nk cuba Set ini, cari lah saya. Free consultation akan diberi. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 




  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)
Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head