Testimoni : Masalah sickness ibu mengandung selesai dengan Set Mengandung

Tak sabar rasanya nk kongsikan testimoni dari salah seorang pengamal vitamin Shaklee iaitu kak Akma.

Kak Akma ada menghubungi saya utk mendapatkan konsultasi bagi mengatasi masalah badan lesu dan letih yang dialaminya ketika awal pregnancy yang keempatnya dulu. Saya mencadangkan Kak Akma utk mengambil set ibu mengandung yang mengandungi Vitalea, BComples, Vitamin C dan Ostematrix.

Alhamdulillah, menurut kak Akma semua masalah 'sickness' yang dialami ketika itu beransur pulih. Badannya kembali segar dan bertenaga. Jom baca testimoni kak Akma yang dipostkan ke group khas FB bagi pelanggan saya di Kedai Triple-S


Dan kini kak Akma telah pon selamat melahirkan dan sedang berpantang Ameer Mifzal putera keempatnya.

Apa fungsi setiap vitamin ini terhadap tubuh ibu mengandung ?

Vitalea (Multivitamin)
Menambah kepada kekurangan pada pemakanan harian kita. Ia juga membantu menambahkan keperluan badan kita jika kita tidak mengikut sistem pemakanan yang betul. Mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

B Complex 
B Complex Shaklee lengkap dengan asid folic. Asid folic sangat penting untuk bayi dalam kandungan ibu. Juga membantu mengatasi kelesuan. Penting bagi mengatasi masalah kesihatan mental (kemurungan) dan mengatasi stress.

Vitamin C
Membantu meningkatkan taraf sistem pertahanan badan bagi ibu-ibu yang mengandung. Vitamin C boleh mengelakkan dari demam dan selsema. Individu yang mengalami stress atau keadaan penat, letih, lesu serta kesibukan memerlukan vitamin C.

Ostematrix (Kalsium Magnesium)
Membina tulang dan gigi yang kuat, juga mengelakkan dari kekejangan otot. Untuk menstabilkan denyutan jantung dan darah tinggi. Juga terdapat vitamin D yang boleh mengelakkan jaundice (sakit kuning).


Tak rugi Kak Akma mencuba set vitamin ibu mengandung Shaklee, kerana ia nyata berbeza dengan vitamin lain.




Untuk mendapatkan update terkini, jangan lupa join FB Page Kedai Triple-S. Untuk membuat pesanan vitamin atau mendapatkan konsultasi percuma, sila SMS/CALL 0123103787 atau email ke lydzar@gmail.com.