Konsultasi dan After Sale Service

Semalam saya didatangi oleh salah seorang rakan menyusu diopis bertanyakan Set Breastfeeding.

Rakan : Liza ada jual set Shaklee tu eh?
Saya : Ada kak. Kenapa?
Rakan : Akak nk try la. Kak Semah (bukan nama sebenar) ada beli ngn awak kan. Dia kata susu dia jadi BANYAK.

(Kak Semah masih menyusukan anaknya 1tahun lebih walaupon bukan secara fully kerana anaknya masih belum mahu wean off)

Saya : Alhamdulillah, serasi la set Shaklee ni dgn dia. Tapi dia takde cerita kt saya lagi pon. Ermm kenapa akak nk try set shaklee ni???

Dan bermula lah sesi konsultasi dengan rakan saya tadi.

Untuk pengetahuan semua, sebelum saya menjual apa-apa set dan produk kepada anda, saya pasti akan bertanya tentang KENAPA anda mahu mencuba set tersebut. Saya mahu menyelidiki apakah permasalahan anda supaya apa yang saya cadangkan memang sesuai dan memenuhi keperluan anda. Begitu juga sesudah anda membeli produk. Saya akan pasti bertanya BAGAIMANA kesannya.

Supaya service saya sentiasa mantap dan anda tak rasa rugi membeli. Jadi diminta jgn malu-malu bercerita dengan saya ye. Kerap berhubung dengan saya utk sebarang persoalan.

Dan pastinya konsultasi adalah percuma.



Untuk mendapatkan update terkini, jangan lupa join FB Page Kedai Triple-S. Untuk membuat pesanan vitamin atau mendapatkan konsultasi percuma, sila SMS/CALL 0123103787 atau email ke lydzar@gmail.com.