Testimoni Set Berpantang Shaklee : TERBAIK!

MEMANG TERBAIK!

Banyaknya pilihan dipasaran. Rambang mata. Bagi anda yang masih keliru nk pilih set berpantang yang mana satu, kan? 
Yang mana yang terbaik dan berbaloi dgn duit yang dibelanjakan?
Secara personal, saya juga pernah ada experience macam ni. Untuk anak pertama, gunakan set berpantang yang ada jamu, akhirnya sampai lahir anak kedua pun set bersalin tu masih ada. Saya tak berani makan, dan culas sangat nak makan. Salah satu sebab, taknak anak kena prolong jaundis. 
Anak ketiga, saya bulat hati memilih Set Berpantang Shaklee. Sebab lepas buat study sana sini, set ni memang sesuai untuk ibu yang nak buat exclusive breastfeeding dgn anaknya. Dan yang bestnya, bukan saya sorang yang dh buat pilihan tepat. Memang dah ramai sangat yang buat pilihan yang sama.
Kenapa?? Jom kita lihat apa kata mereka yang berpuashati dengan set berpantang ini.
Testimoni Set Berpantang
 Ringkasan :
-memberi tenaga, mempercepatkan luka sembuh dan membuatkan ibu berpantang rasa sihat, cergas dan ceria walaupon terpaksa berjaga malam untuk menjaga dan menyusukan anak.
-tak perlu risau terpaksa memberhentikan pengambilannya apabila anak kena jaundis atau kuning.

-vitamin adalah mikronutrien dan badan manusia lebih kenal akan mikronutrient yg ringkas berbanding jamu yang memerlukan badan bekerja keras utk menguraikannya.

------------------------------------------------------
Tentang harga pulak, memang didapati Set Berpantang Shaklee sangat berbaloi harganya. Dengan budget kurang daripada RM300, dan ianya boleh digunakan sehingga 120 hari (4 bulan). Bermakna walaupun sudah habis tempoh berpantang nanti, anda masih boleh terus mengambilnya sebagai suplemen untuk menyusukan bayi pula.
Jom ibu ibu, pilih set berpantang Shaklee~ 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
 
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head