Gabungan Vitamin Terbaik Untuk Anak Pintar Kita

Senangnya hati kita bila melihat permata hati kita aktif, cergas, sihat dan pintar. Seiring dengan usia mereka, adakalanya mereka mempunyai 'peel picky eater'. Ya Allah tertekannya bila berdepan dengan situasi anak tak mau makan ni, setuju kan? Memang rami ibu menghadapi dilema macam ni kan?

Suruh makan nasi, geleng kepala, suruh makan sayur geleng kepala, suruh makan ayam goreng laju jeeee. Anak saya la tu.

Banyak juga resepi yang saya dah cuba untuk menarik minat mereka makan. Tapi macam tu lah, kadangkala ok nampak berselera, kadangkala sampai menjerit-jerit saya menyuruh mereka makan. Moment makan menjadi sesuatu yang sangat stress bagi kami anak beranak. Dan atas saranan beberapa orang kawan, saya mula konsisten memberikan anak-anak saya Set Vitamin Untuk Anak Bijak ini.

Dahulu saya bermula dengan hanya 2 suplemen ini iaitu Mealshake dan Omega Guard. Rakan saya menasihatkan saya memasukkan dua supplement ini kedalam diet seharian mereka. Saya pon dah cuba konsisten selama 3bulan dan stick pada amalan ini sekarang.

Sebiji Omega Guard dan 2 sudu besar Mealshake setiap hari.


vitamin yang diperlukan oleh kanak kanak

Sedikit informasi tentang gabungan vitamin terbaik untuk kanak kanak:

Mealshake :

-Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
-Sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein.
-Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
-Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

Omega Guard :

-Minyak ikan terbaik dipasaran.
-Penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
-Meningkatkan sistem imunisasi.
-Menapis segala virus dan bakteria daripada badan.
-Kanak-kanak yang mengambil Omega 3 dari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

Alhamdulillah memang ada perubahan pada peel makan anak saya. Mudah sikit la nk beri makan berbanding dulu. Saya juga seronok sangat melihat testimoni-testimoni dari para ibu yang telah memberikan anak mereka Mealshake.

Kebanyakannya memberikan reaksi dan perubahan positif terhadap selera anak mereka. Jom kita lihat apa kata mereka.

Testimoni Set Vitamin Anak PintarTerbaru sepanjang tahun ini, saya menyaksikan prestasi cemerlang anak-anak saya di sekolah. Hadif berjaya mendapat nombir 1 dalam kelas bagi peperiksaan pertengahan tahun dengan markah A bagi 4 subjek yang dipelajari  di sekolah. Dan Hannah juga membawa pulang kertas peperiksaan hujung tahunnya dengan setiap satu nya dengan markah 90 dan keatas. Sebagai seorang ibu, tentunya saya berasa sangat bangga dan gembira dengan prestasi mereka di kelas.



Jadi kepada para ibu yang masih berdepan dengan masalah anak tak mau makan, nampak kesukaran nak fokus dalak kelas dab beberapa lagi masalah biasa anak-anak. apa kata anda cuba dua produk ini.
Serius, saya sangat gembira dengan perkembangan anak-anak saya sekarang.

Kalau ibu ibu juga seronok lihat anak orang lain skor A, dan mahu anak anda juga skor A, boleh hubungi saya melalui whatsapp, nanti saya akan kongsikan lebih banyak tips-tips tentang anak bijak.

----------------------------------------------------------------------------------------------


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5


 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head

2 comments:

  1. salam..
    sy nk tnya, mealshake ni sesuai x untuk anak sy setahun 6bulan,berapa ye harganya?

    ReplyDelete
  2. Salam muffins Jue. Yup mealshake sesuai utk kids setahun keatas. So utk anak awk, mmg dh boleh if nak bagi.
    Utk harga mayb awak boleh sendkan emel enquiry harga pd lydzar@gmail.com ye

    ReplyDelete