Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

Ok, sambungan dan rentetan entry bagaimana nk jadi ahli Shaklee, saya sambung lagi serba sedikit kenapa ramai yang berminat nak jadi ahli Shakle. Apa kelebihan jadi ahli Shaklee ni?

Memang dah ramai yang bermula dengan mencuba dahulu, kemudian serasi dan terus jatuh cinta, lalu ramai lah yang dh mula menjadi ahli Shaklee. Antara keistimewaan menjadi ahli Shaklee adalah :

  1. Boleh beli produk dengan harga ahli. ~memang jauh juga beza harga ahli dan harga retail :)
  2. Nikmati offer bulanan Shaklee ~ setiap bulan Shaklee akan membuat offer terhadap mana-mana produk terpilih, kalau anda memang makan vitamin tersebut bersama-sama dgn ahli keluarga, pembelian melalui offer ni sangatlah berbaloi.
  3. Kumpul points dan tunggu cek/cash anda tiba ~ setiap produk yg anda beli ada pointnya masing-masing. Memang bestlah kan, beli tp dapat balik duit, cash bonus!
Menarik sangat!
Anda tak perlu sebarang pembelian minimum untuk maintain membership..Tapi kalau dah 2-3 tahun tak beli apa-apa.. itu kemungkinan membership akan expired. Jangan risau, anda boleh renew membership anda dgn bayaran RM20 sahaja dimana-mana cawangan Shaklee berhampiran.

Tapi saya percaya bila dah kenal & yakin dengan Shaklee memang tak berpaling dah pada produk lain especially yang kat kedai dan farmasi tu, sebabnya:

  • Shaklee tiada bahan kimia yang berbahaya.
  • Shaklee adalah biodegradable.
  • Shaklee dibuat dari bahan semulajadi & diproses secara semulajadi.
  • Shaklee BUKAN SINTETIK!
  • Shaklee halal dah diyakini.
  • Shaklee natural.
Shaklee sangat menjaga standard dan sangat strict. Shaklee ikut peraturan yang paling ketat, misalnya policy Shaklee lebih ketat dari USDA dan FDA. Walaupun Shaklee adalah supplement tapi ia mengikuti garis panduan FDA bukan sekadar DSHEA. DSHEA tak requires ujian klinikal tapi Shaklee buat ujian klinikal tau!


Berbaloi sangat sebab kita tak ragu-ragu lagi dengan produk yang kita makan ni. Selamat ke tak, Halal ke tak, serasi ke tak, sebab selama lebih dua tahun saya amalkan makan vitamin Shaklee ni, saya memang sangat puas hati. Dapat pulak berkongsi dengan ahli keluarga dan kawan-kawan terdekat, Alhamdulillah dapat jugak lah saya merasa cash bonus tu setiap bulan :)

So yang belum jadi ahli lagi tu, jangan ragu-ragu lagi. Jom sign up dengan saya!! :)



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head