• Pengedar By Negeri
  • TESTIMONIAL VIVIX

    Salam semua!

    Kalau anda dh tau serba sedikit tentang Vivix, THUMBS UP!!

    Baca lagi tentang Vivix : FAQ tentang VIVIX

    Kalau anda rasa ia mahal, jom kita tengok apa khasiat Vivix yg dah berjaya dimanfaatkan oleh mereka ini.
    Dan kalau anda masih rasa mahal, cuba lah SAKIT..nnt baru anda tahu mana lebih mahal, VIVIX atau SAKIT :P



    Testimoni 1 :
    Ibu mertua kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma


    Testimoni 2 :  
    Penglihatan semakin kabur akibat kencing manis dan kini boleh melihat semula

    Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak  kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu.
    Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.
    Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.
    Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.
    Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari...selagi ada daya usaha.
    Mudah2an mak dapat menunaikan umrah dengan lebih baik, insyaALLAH.

    credit : Kak Norita 

    Testimoni 3
    Ikuti kisah warga emas yang penglihatan semakin jelas selepas menggunakan Shaklee VIVIX hampir sebulan.**

    “Yati sblm lupa sy nk bgtau awk...smlm mak saya ckp2 dgn ayah sy psl mata. mak sy kata skrg boley nmpk dgn jelas tau..mcm jam kat kereta tu kan kecik je number die kan pastu mak saya nmpk mcm pecah2 je sblm ni tp skrg nmpk jelas dah siket tau..x dek pecah2 dah number tu..berbelit x ayat saya??harap awk faham la ayat sy nih...haaaa...mmg mcm tu ke kesan vivix tu??sbb sblm ni mak sy nk pg operatemata tau sbb x tahan silau la,rimas la kat mata.pastu badan pon mcm segar siket kalau lps buat aktiviti luar tu.x dek lenguh2 mcm selalu.
    Alhamdulilah sgt2 yati kesan positif tu nmpk sgt..syukur sgt sy. sy la anak yg paling best sbb dah bg mak sy rasa best!”  
    Kredit : Rahsia Vitamin

    Semua keadaan menjadi semakin baik selepas menggunakan Vivix..ALHAMDULILLAH dengan izin ALLAH juga.

    Jika anda mempunyai ahli keluarga yang juga mempunyai masalah kesihatan seperti mereka.. Cuba cadangkan mereka untuk mengambil Vivix..kerana mereka adalah orang yang yang seterusnya akan merasai kehidupan yang lebih bermakna dengan VIVIX..

    Hubungi saya lydzar@gmail.com | call/sms/whatsapp 013 3583424 untuk konsultasi produk dan pesanan dengan harga terbaik!
     
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
    Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


    Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 

      Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
    Kedai TripleS (K3S)

    Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
    Facebook Twitter
    Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
    TwitterLatest tweet: Assalamualaikum dan Selamat Pagi Warga FB dan K3S Likers! Mari mulakan hari kita dengan doa ini : Dan... http://t.co/AByVyaaG Follow @lydzar Reply Retweet   09:25 Sep-04
    Latest post: Assalamualaikum dan Selamat Pagi Warga FB dan K3S Likers! Mari mulakan hari kita dengan doa ini : Dan semoga semua diberi kesihatan yang baik, dilindungi dan dirahm...
      Like · Comment · Share Kedai Triple-S page on Facebook     Like