Testimoni : Berbaloi makan vitamin. Badan sihat, kulit gebu

Jom, saya kongsikan another testimoni pengguna Shaklee.
Walaupun bukan customer saya, tapi bila dengar atau nampak cerita gembira selepas pengambilan vitamin Shaklee, tak semena-mena saya pun rasa happy dan bahagia. :)


Testimoni Puan Haliza Kamis:



Puan Haliza mula consume Set Penyusuan Triple M pada Jun 2012.
Set yang mengandungi 6 jenis vitamin; ESP, Vitalea, BComplex, Vitamin C, Ostematrix dan Afalfa sememangnya bukan sekadar MILK BOOSTER, malah ianya lebih dari itu.

Lihat sahaja perubahan ketara pada wajah Puan Haliza selepas mengambil Set Penyusuan Triple M. 
Berkat usaha, tawakal dan doanya yang tak putus, kini Puan Haliza sangat gembira apabila beliau berjaya mendapatkan kembali kulit wajah yang licin seperti ketika usianya belasan tahun dahulu.

Buat pengetahuan, BComplex, Vitamin C, ESP dan Afalfa memang penyumbang kepada kulit sihat dan cantik si ibu menyusu. Setiap satunya ada fungsi tertentu bagi membantu si ibu menyelesaikan masalah kulit mereka.

BComplex memainkan peranan dalam memberi efek tenang pada si pemakan. Ye lah, stress pun salah satu punca jerawat mudah timbul kan? Begitu juga dengan Vitamin C dan ESP yang mampu memberikan efek kulit cerah dan anjal.. Dan Afalfa pula untuk proses detoksifikasi tubuh. Tubuh yang banyak toksin pun memang salah satu punca kita ditumbuhi banyak jerawat.

Jadi bila Puan Haliza konsisten dengan semua produk dalam Set Triple M, inilah hasilnya! Tiada jerawat, kulit lebih sekata, gebu dan jerawat pun dah tak mahu singgah.

Seriously worth it!
Ambil untuk penyusuan, dapat pulak kulit cantik. Siapa tak nak kan?

------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head