• Pengedar By Negeri
  • Stok Chewable Vitamin C 100mg dah sampai!!

    Iye, dah sampai dan sudah pun memenuhi rak vitamin saya di SoHo K3S nih. Tadaaaa!!


    Vitamin C untuk kanak-kanak

    Rangkaian Vitamin C Shaklee memang laris sangat jualannya.
    Bermula dari tahun lepas lagi, setiap kali pihak Shaklee restock dan stok sampai, ianya akan terjual dalam masa 2-4minggu sahaja. Habis!

    Dan kini stok Sustained Release Vitamin C masih lagi belum sampai. Tak mengapa sebab Chewable Vitamin C pun tak kurang hebatnya. Masih bersifat natural dan mampu menampung keperluan vitamin C yang tubuh kita perlukan.

    Setiap tablet mengandungi 100mg vitamin C. Dan Chewable Vitamin C bukan sahaja sesuai untuk kanak-kanak, malah terbaik juga untuk golongan dewasa terutama sekali bagi mereka yang mudah dijangkiti selsema dan dalam keadaan tak selesa akibat resdung. Rasa-rasa yang masam memang sesuai sangat dijadikan teman bagi anda ibu hamil yang tengah rasa loya-loya.. alternatif kepada asam-asam yang kurang berkhasiat tu kan.

    So satu botol ni boleh dikongsikan bersama seisi keluarga. Agar semua sekali terlindung dan sistem imun meningkat.

    Cepat tau, saya risau kalau stok Chewable C ni habis lagi dan anda terpaksa menunggu lama untuk ketibaan stok baru. Dalam simpanan saya ada lebihkurang 20botol stok Chewable C. Anda nak beli 3-4botol pon ok sebab berbaloi sangat. Harganya tak sampai Rm50 pun untuk 90biji. Murah je kan :)

    Dan dapatkan panduan makan Chewable Vita C dari saya untuk golongan dewasa.
    Baca tentang manfaat Vitamin C

    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
    Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


    Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.
     
     
      Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
    Kedai TripleS (K3S)
    Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
    Facebook Twitter
    Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head