PENYELARASAN HARGA JUALAN PRODUK SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Jumaat penuh berkat.
Pagi-pagi yang segar ni, saya nak buat sket announcement yang menyegarkan juga

"PENYELARASAN HARGA"



Pihak Shaklee kini sedang menguatkuasakan rules tentang harga jualan kepada semua ahli berdaftar, pengedar sah Shaklee dan juga mereka yang BELUM BERDAFTAR.
Kalau anda mahu menikmati produk Shaklee pada HARGA AHLI, kenalah mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE atau PENGEDAR SAH SHAKLEE terlebih dahulu.

Kalau anda TIDAK atau MASIH BELUM berdaftar secara sah sebagai AHLI/PENGEDAR SAH SHAKLEE, anda tidak berhak untuk mendapatkan produk SHAKLEE pada HARGA AHLI, anda harus membayar pada HARGA PASARAN (retail).

Sila hormati hak kami sebagai pengedar/penjual produk Shaklee dengan tidak membuat sebarang TAWARAN HARGA yang lebih rendah dari HARGA PASARAN yang telah ditetapkan oleh SHAKLEE (M) SDN BHD.

Jangan cuba-cuba buat tawar menawar dengan kami ye
Paling simple, takyah pening-pening nak buat survey harga lagi, daftar keahlian je. Selepas sesi pendaftaran, anda bukan sahaja mendapat produk Shaklee pada HARGA AHLI (less lebihkurang 33%) dari HARGA RUNCIT. Anda juga berkemungkinan dapat menjana pendapatan sampingan melalui Shaklee dan bimbingan dari saya dan jaringan group saya @Richfamily.


Saya tekankan;

"HARGA AHLI HANYA UNTUK AHLI/PENGEDAR SAH SHAKLEE SAHAJA"
☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀

JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA!
Daftar sekarang sebagai AHLI / PENGEDAR SAH SHAKLEE.
Pendaftaran keahlian hanya serendah RM 65 SAHAJA (tambahan rm10 untuk Semenanjung dan rm20 untuk Sabah Sarawak untuk postage) dan ia adalah KEAHLIAN SEUMUR HIDUP

ATAU

Dengan pembelian produk bernilai 200 UV anda layak mendapat KEAHLIAN SHAKLEE SECARA PERCUMA

📢 PENGUATKUASAAN INI BERKUATKUASA SERTA MERTA
📢 DAPATKAN INFO LANJUT DARI KAMI PARA SID DARI JARINGAN RICHFAMILY.

‪#‎iRMaster‬ Lydzar Rusman
013 3583424