Jadi Ahli Shaklee Dengan Group Terhebat Kami

Assalamualaikum semua.

Tahniah kerana anda yang memang sedang tercari-cari group Shaklee terhebat, of course la sebab nak sign up sebagai ahli Shaklee, telah pun terjumpa post saya ini. Sama ada anda mahu jadi ahli sebab nak makan sendiri, atau tengah mencari peluang bisnes secara part time ataupun mencari peluang membuat bisnes dari rumah. Apa juga niat anda, ia telah membawa anda ke blog saya supaya anda dapat apa yg anda cari. Sila baca entry menarik saya ni sampai habis ye.

Insya allah, saya akan ceritakan kenapa anda PATUT jadi ahli Shaklee dengan group hebat kami. Terlalu banyak kelebihan menjadi ahli Shaklee dengan group kami.

BERAPA SEBAB ANDA MAHU?

Mungkin anda mahu 100 sebab kenapa patut sertai group kami untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Tapi sebelum tu, saya nak bawakan anda semua menonton sedikit keratan video sepanjang seminar JomHebat Mega dan pelancaran group iReach yang telah pun diadakan pada 15 Mac 2014 yang lepas. Tentunya salah satu seminar yang anda tak akan lupakan setelah anda keluar dari dewan.




So itu baru sedikit overview ringkas tentang betapa bestnya menjadi ahli Shaklee dengan group kami. Sebenarnya, group saya sendiri iaitu RichFamily adalah salah satu group yang bernaung dibawah group iReach ini. Kami sangat bertuah kerana mendapat bimbingan yang tak pernah putus, tak pernah lapuk dan kami sentiasa diberikan panduan yang up to date tentang selok belok perniagaan Shaklee.

Sebab itu lah kalau anda nk jadi ahli Shaklee, WAJIB pilih kumpulan dan mentor / upline yang benar-benar mampu membantu anda untuk berjaya.

OK, ada lagi gambar yang saya nak tunjuk dekat anda, supaya anda lebih tertarik untuk menjadikan kami sebagai pembimbing anda dalam bisnes Shaklee ini.

Berikut adalah antara aktiviti yang menjadi rutin bulanan kami.

1) Kelas offline pelbagai topik.

jadi ahli Shaklee

Gambar disebelah adalah selepas kelas Gila Gila Blog ini dianjurkan oleh group ASB, salah satu group yang terdiri daripada para suami SID dari group kami sebagai salah satu cara menyokong perniagaan Shaklee para isteri. Ternyata kaum suami lebih advance bila bercakap tentang perkara-perkara teknikal contohnya seperti blog. Dan ternyata perkongsian dari kaum suami ini memberikan banyak input dan impak pada perniagaan Shaklee si isteri. Kerjasama erat setiap pasangan suami isteri tentunya menjadi titik mula bagi setiap kejayaan empayar perniagaan Shaklee mereka.

Suami tak sokong? Tak apa, kerana dalam group kami juga ramai yang bermasalah seperti ini, tetapi akhirnya dengan adanya men-to-men talk seperti ini, lebih ramai suami yang mula membuka mata terhadap bisnes Shaklee.

mentor Shaklee

2) Aktiviti santai Get Together

Ini adalah sebahagian daripada aktiviti yang telah pun kami adakan bersama group kami. Tak lain tak bukan, tujuannya hanya untuk beramah mesra dan menjalinkan ukhuwah yang lebih erat sesama ahli group kami.

Sambil seronok bermain bowling, dapat juga berkenalan dan menambah kawan baru. Dan yang pasti mereka ini terdiri daripada mereka yang punya sikap positif, mahu maju, suka belajar dan suka explore perkara baru. Apabila berada didalam circle yang positif, saya pasti setiap dari mereka mula membina keyakinan sesama mereka bahawa mereka juga akan berjaya dalam bisnes Shaklee suatu hari nanti.


Ok, teruja tak tengok gambar aktiviti group kami?

Jom kita baca pula senarai panjang, KENAPA ANDA PATUT JADI AHLI SHAKLEE DENGAN KAMI.


  1. Naugan dari beberapa Masters Coordinator : Presidential Master Shareeza, Presidential Master Lyna Noh, Master Lydzar yang penuh informasi, panduan, tips-tips hebat dan sokongan moral secara berterusan. 
  2. Akan dimasukkan kedalam group-group FB, Whatsap tertentu untuk 'coaching online' secara intensif tak mengira masa dan hari. 'Bilik gerakan' kami beroperasi 24jam/7hari seminggu.
  3. Akan didedahkan dengan pelbagai rahsia 'marketing success', informasi tentang produk dan cara pengambilan produk dengan betul agar menjadi seorang Shaklee Independent Distributor yang berwibawa.
  4. Pelbagai aktiviti offline seperti kelas-kelas dengan topik tertentu, seminar motivasi, dan juga gathering santai. 
  5. Selain tu, anda akan dapat pelbagai manfaat sebagai ahli Shaklee secara general seperti
    • Pembelian produk dengan harga ahli
    • Menikmati tawaran promosi bulanan dari pihak Shaklee, apalagi kalau bukan promosi Beli 6 Percuma 1 mana mana produk yang telah pihak Shaklee pilih.
    • Berpeluang mengumpul mata ganjaran (point / uv) dan berpeluang mendapatkan cash back apabila layak. Beli produk dapat balik duit, ofcourse la best.. siapa tak mahu kan?
  6. Dan antara perkara yang anda tak dapat dari group lain adalah access ke iReachWeb, dimana ia adalah salah satu 'pusat sumber' yang memuatkan pelbagai info, ebook, video, entry, panduan makan, panduan memulakan bisnes, motivasi, dan sebagainya.. hanya dengan menyertai kami, anda akan dapat kuncinya. :)
OK, mungkin tak sampai 100 pun sebab yang saya nyatakan dekat sini tapi saya rasa, dengan point-point yang saya dh bagitahu di atas tadi, dah cukup mengujakan anda. Tak perlu 100 pon, tengok video dan gambar pun dah buat hati anda dah melonjak-lonjak riang nak Whatsap no 
013 3583424 ni nak bagi details info untuk sign up, kan? :)



Jangan tunggu lama-lama ye. Kami juga tak sabar untuk menjadi pembimbing dan mentor anda dalam bisnes Shaklee ini. Jika bukan sebab nak bisnes pon, konsultasi produk yang anda ambil, akan tetap berpanjangan. 

Kalau nak tahu apakah step-step nak menjadi ahli Shaklee, sila klik SINI.

Saya adalah pengedar Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari



 Lydzar RusmanSHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

lydzar@gmail.com
Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head







2 comments:

  1. Group ni sebenarnya yang paling power ialah anak beranakpeminat liverpool, suka motor besar, dan master din memang klakar dan setia pada seorang walaupun kawan master din dah kahwin lagi sorang.

    Tak rugi join bawah master lydzar sebab dia memang selambar dan peramah, senyum sokmo , dan happy go lucky

    ReplyDelete
  2. hahaha..lawak plak komen ko ni faiz

    ReplyDelete