Formula Diperbaharui : Vitalea For Children Bau Anggur, Beri 1 Pasti Tak Cukup

Alhamdulillah, awal tahun 2015 semua penggemar Shaklee dihadiahkan dengan berita gembira.

Vitalea for Children membuat 'comeback' dengan formula yang lebih baik untuk membantu mempertingkatkan taraf kesihatan anak-anak.



Bayangkan mencabarnya hidup anak-anak kita zaman sekarang ini. Dengan pelbagai pencemaran (asap rokok, asap kereta asap kilang, pencemaran air dan sebagainya), dengan aktiviti harian dan jadual yang padat, dan biasanya mereka tidak mendapat makanan seimbang kerana ibu bapa yang sangat sibuk.

Akhirnya anak-anak juga terjebak dengan pelbagai 'fast-activity'. Fast food antara perkara yang mereka terpaksa hadap. Mak nak cepat, masak nasik dengan telur dadar saja. Ayah nak cepat, dibelikan anak ayam K**.


Mereka makan sekadar untuk kenyang tanpa mengambil kira keperluan nutrien sebenar yang tubuh perlukan. Nak komplen banyak-banyak pun, mereka tak tahu kepentingan makanan berkhasiat jika tidak dididik.

Vitalea Sebagai Pelengkap, Bukan Pengganti Makanan.

Jangan salah anggap ye, Vitalea For Children adalah multivitamin. Jadi pengambilannya bukanlah pengganti makanan. Maka ibu ayah sekalian masih perlu memasak atau memastikan anda menyediakan makanan seimbang untuk anak-anak


Sama seperti golongan dewasa yang memerlukan multivitamin setiap hari. Sekurang-kurangnya multivitamin akan menampung mana-mana kekurangan nutrien dari dalam diet dan pemakanan harian kita.

Vitalea For Children di sarankan untuk kanak-kanak agar mereka membesar dengan baik

Dan ini pula senarai sayuran atau makanan yang perlu anak-anak kita makan jika nak dapatkan khasiat 1 biji Vitalea For Children.

Bayangkan mudahnya kalau mereka hanya perlu mengunyah tablet Vitalea kan.



PENERIMAAN ANAK ANAK TERHADAP VITALEA FOR CHILDREN ?

Mungkin ada ibu ayah yang risau anak-anak tak suka makan vitamin kan? Saya kongsikan juga beberapa pendapat dan reviu dari ibu-ibu yang dah mula berikan Vitalea For Children kepada anak-anak mereka.


Jadi, jangan risau ye.

Kebanyakan kanak-kanak akan sukakan Vitalea For Children ini kerana bau dan rasa anggur yang memang sangat menyelerakan.

Dan ibu ayah patut dapatkan segera setelah mengetahui khasiat dan manfaat yang bakal anak-anak dapat melalui pengambilan Vitalea For Children ni.
Takkan kita sanggup lihat anak-anak selalu letih, lemah dan lesu dek kerana aktiviti mereka yang sangat padat.

Untuk bulan Januari, dapatkan promosi Beli 3 percuma 1 dari kami. Bekalan vitamin untuk tempoh beberapa bulan dengan kadar penjimatan berganda.



Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424