• Pengedar By Negeri
  • Promosi Feb : Gabungan 4 Produk Shaklee Kegilaan Rakyat Malaysia

    Memang gila kalau tak beli produk-produk yang dipilih oleh pihak Shaklee bulan ini.
    Kali ini kami sasarkan beberapa golongan yang mungkin tidak boleh tidur jika belum ambil vitamin-vitamin ini.

    SIAPAKAH YANG AKAN BERPUSU-PUSU MEMBELI PRODUK PROMOSI BULAN FEB?

    1) Golongan Ibu
    • Ibu yang sedang cuba untuk hamil (trying to conceive)
    • Ibu yang sedang hamil tak kira di trimester ke berapa pun
    • Ibu yang sedang berpantang
    • Ibu yang sedang menyusukan anak-anak
    • Ibu-ibu yang dah lanjut usia dan risau risiko Osteoporosis
    • Ibu yang sayangkan anak-anak mereka
    2) Golongan Bapa
    • Bapa yang bakal dapat baby baru
    • Bapa yang sedang menjaga isterinya di dalam pantang
    • Bapa yang memberikan sokongan kepada isterinya untuk menyusukan anak secara sepenuhnya
    • Bapa yang semakin meningkat usia
    • Bapa yang sayangkan anaknya
    Nampak macam sama je, kan?

    Siapa lagi yang mempunyai keinginan besar ketika sedang menjaga keluarga kalau bukan kedua-duanya sekali kan?


    VITALEA & OSTEMATRIX

    Tahukan anda, golongan ibu-ibu sangat memerlukan Vitalea dan Ostematrix disepanjang hidup mereka. Bermula dari zaman awal berumahtangga sehinggalah hujung usia mereka.

    Dengan keadaan pemakanan yang sukar nak seimbang (saya tak kata tak boleh seimbang, cuma terdapat terlalu banyak limitation untuk mendapatkan pemakanan seimbang), jadi multivitamin adalah hampir menjadi keperluan wajib setiap individu sekarang

    Proses kehamilan sehimggalah penyusuan yang membabitkan keperluan kalsium boleh menyebabkan si ibu menderita jika bekalan kalsium yang hilang tidak digantikan. Kesian lah ibu, sebab mahu mengandung dan susukan anak, akhirnya pinggang ibu sakit-sakit. Yang lebih menakutkan jika tulang ibu rapuh dan mudah patah, belum lagi risiko Osteroporosis.

    1 tablet Ostematrix = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80biji badam. Simple!



    OSTEMATRIX & JOINT HEALTH TABLET

    Sukar nak solat? Lutut berbunyi-bunyi ketika berjalan? Naik tangga ke tingkat atas rumah menjadi mimpi ngeri?

    Ini antara beberapa masalah utama ibu bapa kita yang berusia lebih 50tahun. Kelihatan sihat secara fizikal, tapi rupanya menangggung seksa dan sengsara bila berdepan masalah di atas.

    Jika sentiasa dikelilingi anak untuk membantu mereka bergerak, oklah juga. Tapi masalahnya anak-anak pun sibuk sangat dengan komitmen hidup sendiri. Kesian mereka. 

    Jadi dengan menghadiahkan mereka Set Kesihatan Sendi ini, sekurang-kurangnya anda telah pun menjadi anak yang berbakti walaupun tidak dapat membantu dari dekat.

    VITALEA FOR CHILDREN

    Oleh kerana sambutan yang sangat menggalakkan pada bulan lepas, maka pihak Shaklee bermurah hati untuk terus mempromosikan Vitalea For Children ini sekali lagi pada bulan Februari pula.

    Kalau bulan lepas dah cuba 1 botol untuk anak-anak, pastinya bulan ini anda mahu grab terus promosi Beli 3 Percuma 1 untuk anak-anak agar bekalan mereka tidak kehabisan.




    Pastikan anda ambil langkah penjimatan membeli semua produk promosi ini ye. Peluang tak datang selalu.


    Lydzar Rusman
    Shaklee ID : 859948
    Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424