PELUANG MENJANA SIDE INCOME BERSAMA RICHFAMILY

[ PELUANG MENJANA SIDE INCOME BERSAMA RICHFAMILY]

Saya berbesar hati menjemput semua pembaca blog semuasihatselalu dan Likers page Kedai TripleS yang mahu mencari side income dengan bisnes Shaklee

bisnes shaklee

MENGAPA BISNES SHAKLEE?

Ia adalah sebuah syarikat makanan kesihatan yang kukuh dan telah bertapak lebih 20tahun diMalaysia malah bakal menyambut anniversary ke 60 pada tahun 2016 nanti.

Ingatkan pesan En. Kevin Zahri, kalau nak ambil suplemen pastikan ia dari syarikat yang mempunyai rekod yang stabil dan lama.

Pihak Shaklee tidak pernah gagal membayar bonus bulanan beserta pelbagai insentif tambahan kepada pada lebih 50,000 orang pengedarnya.

Produk Shaklee dihasilkan selepas melalui proses R&D dan kajian klinikal serta mendapat pengiktirafan dari pelbagai pihak berkaitan pemakanan tambahan. Terdapat barisan saintis yang ditugaskan untuk memastikan semua produknya dijamin selamat, halal dan berkesan.

MENGAPA RICHFAMILY?

Kami di group RichFamily sangat excited dan seronok berkongsi kebaikan produk Shaklee demi membantu meningkatkan taraf kesihatan seluruh rakyat Malaysia.

Ramai ahli group kami telah menjalani bengkel-bengkel berkaitan nutrisi dan produk demi memastikan info yang betul akan sampai kepada pengguna.

Jika anda bersama kami, anda juga akan menjadi sebahagian daripada SIDPRO (Profesional)

Kami bergerak menggunakan medium online yang pastinya tidak menyusahkan anda aktif bersama walaupun lokasi kita mungkin berjauhan. Kita gunakan segala teknologi yang ada untuk memudahkan.

Group kami juga bernaung dibawah ramai pemimpin hebat bergelar Master Coordinator iaitu rank tertinggi dalam Shaklee.



APA LAGI.. JOM BERTINDAK!

Jika anda dah tak tahan lagi dengan pelbagai tekanan kewangan.. terlalu banyak keinginan dan cita cita mahu dilunaskan dan lebih penting sekali anda mungkin adalah "breadwinner" bagi keluarga anda..

Sesekali anak anak mintak makan di restoran kegemaran
Sesekali isteri minta dibelikan pakaian baru
Sesekali ibu bapa teringin nak pergi melawat saudara mara yang jauh dimata

Selama manakan kita sanggup menolak permintaan mereka sekaligus mengecewakan mereka hanya kerana kita tiada bajet?



INILAH MASANYA!

Mulakan langkah pertama anda dengan menghubungi saya Lydzar di nombor 013 3583424 untuk mengetahui cara cara bermula menjadi seorang HERO.

Mulakan sekarang..
Masa tidak akan menunggu sesiapa..

Selamat Datang Ke Dunia Penuh Kemungkinan..

RichFamily Founder
semuasihatselalu.blogspot.com

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424