Promosi Oktober : Vitamin E, GLA Complex, Omega Guard & Vitalea For Kids

Alhamdulillah, untuk bulan ini pihak Shaklee Products (M) bermurah hati beri kita semua 4 jenis vitamin pada harga runtuh.

Tahun tahun sebelum ini, hanya 1 produk terpilih tapi kini 4 produk sekaligus. Bermakna mereka sedang memberikan peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk mula menikmati harga terbaik walaupun memang sebelum ini pun, harga produk Shaklee memang sangat berpatutan.



Kesemuanya adalah HOTSELLING vitamin kan?
Dekat rumah saya sendiri, kalau stok Omega takkan mampu bertahan selama 1 bulan pun.
Mana taknya, setiap hari saya ambil 3biji, anak anak 3 orang pula ambil 1biji setiap seorang. Jadi dalam masa sehari saja dah 6biji kami makan. Jadi satu botol hanya bertahan untuk setengah bulan sahaja. Sebab itu lah saya suka sangat dengan promosi bulan ini.

Suami saya pula amalkan Vitamin E setiap hari. Saya pula sapukan minyak Vitamin E ni sebagai masker dekat muka untuk memperbaiki tekstur kulit saya.

Owh ye, saya nak ingatkan lagi.  Bulan Oktober adalah bulan terakhir atau bulan penghabisan bagi promosi Daftar Ahli Dapat Vitalea Percuma.

Bayangkan kalau anda beli Set Twinpack (Beli 2 Dapat Less 5%) dan mendaftar keahlian, memang terpaksa bawak balik sebotol Vitalea secara PERCUMA sahaja.

Baiklah, jangan tunggu atau fikir lama lama untuk buat keputusan ye. Samada beli saja mana mana set promosi, atau mendaftar keahlian dengan membeli atleast 1 tiub Herbal Blend, anda sebenarnya memang dah buat keputusan paling bijak dalam hidup

Sebab keesokan harinya anda akan terus dapat menikmati pelbagai manfaat lain yang Shaklee offer.
Saya dah rasa serba sedikit, jadi saya taknaklah rasa sorang sorang. Jom kita sama sama duduk dibawah payung Shaklee :)

Hubungi saya okey :)

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424