Vivix Untuk Diabetes : Ayah Makin Sihat

Testimoni Vivix VS Diabetes. Vivix dan diabetes memang "ngam" orang kata. Yang ada diabetes dan dah cuba Vivix pasti akan tersenyum lebar bercerita betapa Vivix sangat membantu mereka kembali sihat.

Jom ikuti pengalaman Puan Lina yang sangat gembira bila bacaan kencing manis ayahnya semakin berkurang selepas consume Vivix
________________

Salam semua.

Hari ni saya nak share testimoni diabetes dengan Vivix oleh ayah saya sendiri. Terbukti vivix mampu membantu masalah diabetes.


Ni buku checkup abah saya.
Abah saya ni makan memang takde pantang. Kadang2 sehari tu sampai 3x bancuh kopi. Makan nasi memang berpinggan2. Ni semua memang musuh utama kencing manis la kan..

Hari tu bile sedar kaki dia dari sehari ke sehari makin bertukar kaler jadi hitam, plus ujian diabetes x pernah bawah 10, doctor pun dah suruh inject insulin setiap hari, baru la menggelabah nak cari alternatif lain.

Saya pun cadangkan vivix. Sekarang vivix yg abah minum belum habis sebotol. Tapi report kesihatan abah memang memeranjatkan.

Dalam 4x ujian darah dibuat dalam sehari, cuma sekali je yg lebih 10. Itupun sebab lunch dia makan nasi berpinggan2 macam biasa.

Alhamdulillah... Awak awak awak yg mak ayah diabetes pun boleh hadiahkan mereka vivix ni. Sangat puas hati!

 --------------

Dapat bayangkan kegembiraan seisi rumah bila ayah kesayangan beransur sihat.

Vivix telah pun mendapat paten nya. Bermakna tiada kompani lain yang boleh meniru ramuan dan bahan serta formula untuk menghasilkan Vivix. Tiada produk lain yang seumpama dengannya dan anda tidak akan jumpa Vivix tiruan.

Vivix telah dihasilkan dengan kajian dan R&D yang begitu teliti agar produk ini selamat diambil dan memberikan kesan yang terbukti membantu meningkatkan taraf kesihatan individu.

Bagi pesakit kencing manis, saya nasihatkan, tak perlulah anda mencuba macam macam produk diluar yang tidak diketahui kualiti dan kesannya.

Kerana nak beli dan cuba satu per satu produk itu memerlukan kos juga. Jadi lebih baik anda terus beli TwinPack Vivix dan amalkan secara konsisten. Insya allah dengan izinNya, akan ada banyak perubahan positif pada masalah diabetes anda.

Dapatkan Vivix seperti yang disarankan oleh Puan Lina dari kami. Belian Vivix Twinpack bakal memberi anda banyak penjimatan. Siap boleh jadi ahli Shaklee secara percuma. Rakan Nutrisi Anda

Pn Lydzar Rusman
013 3583424
Pengedar Shaklee Shah Alam