" Laman Web Jual Shaklee Murah, Entah Entah Tiruan.. Jangan Terpedaya!"

" Laman Web Jual Shaklee Murah, Entah Entah Tiruan.. Jangan Terpedaya!"


Kerapkali kita kaitkan barang barang murah itu tidak atau kurang berkualiti dan kerapkali kita beranggapan yang mahal itu lebih baik. Mungkin betul mungkin tidak.

Tapi bayangkan handbag jenama Coach di butik di KLCC dengan handbag jenama Coach di Plaza GM Klang. Model, design dan warnanya mungkin nampak sama saja kan. Apatah lagi kalau dijual di laman web.

 Yang dijual dibutik biasanya akan datang bersama kad waranty, label original, dust bag dan kotak yang cantik. Yang dijual di Plaza GM? Mungkin gred AAA atau AA tapi yang pasti ianya tetap ditiru dan tidak asli.

Sekadar contoh saja. Gambar ehsan Google
Laman Web Tertentu Jual Shaklee Terlalu Murah

Banyak kali juga saya terserempak dengan iklan laman web tidak bertanggungjawab ini. MenJual murah tak masuk akal.

 Dan pernah tak anda semua terfikir. Laman web tertentu yang jual produk Shaklee murah murah ni, terlalu murah daripada harga retail yang biasanya pengedar jual, malah harga terpapar di laman web tersebut jauh lebih murah dari harga ahli yang pengedar beli di Shaklee.

Kalau saya lah kan. Minda saya akan terlintas terus pada persoalan.. "Biar betul, original ke tiruan Shaklee yang mereka jual ni?"
Berniaga, takkan lah sampai nak rugi. -----------------

Produk Shaklee yang dijual oleh semua pengedar berdaftar pastinya tiada yang tiruan. Malah jika kita beli produk Shaklee dari pengedar, kita akan dapat tambah nilai iaitu sesi konsultasi berpanjangan.

 Beli di laman web murahan? Nak tanya pada siapa tentang cara dan panduan makan? Takkan nak buat muka tak malu kontek pengedar mintak cara makan padahal beli dengan oranglain.

 Ishhh ishhhh.. nasihat saya, jangan beli! Walaupun ia murah, tak takutkah anda kalau tertipu? Rugi rugi..

PRODUK SHAKLEE DIHASILKAN HANYA DARI YANG TERBAIK UNTUK KITA & PLANET KITA ~ LANDMARK STUDY

Satu perkara saya nak ceritakan tentang rangkaian produk Shaklee. Yang asli yang original. Bos besar Shaklee benar benar mengamalkan prinsip "help others" dengan menyediakan produk yang benar benar berkualiti dari bahan semulajadi.



 Shaklee tidak syok sendiri kerana mereka turut membenarkan kajian klinikal dijalankan oleh satu barisan pengkaji dari Universiti of California ~ Berkeley ( UC Berkeley) terhadap produk Shaklee dan kesannya kepada para consumer. Kajian yang dikenali sebagai LANDMARK STUDY ini diketuai oleh Dr Gladys Block & ia dijalankan secara telus.

Segala keputusan hasil kajian, baik atau buruk bakal dikongsikan kepada umum. Walaupun begitu, pihak Shaklee tetap membenarkan kajian kerana mereka yakin hasil akhir kajian ini akan menghasilkan keputusan yang baik. Dan memang benar, keputusan hasil kajian ini sangat positif.

Dapat disimpulkan orang yang amalkan.produk Shaklee dalam tempoh yang lama akan dapat rasa pelbagai kesan positif, contohnya tahap HDL meningkat dan risiko pelbagai penyakit ( serangan jantung & diabetes) sangat rendah berbanding orang yang tidak ambil vitamin atau ambil vitamin brand lain.

 Insya allah saya akan cerita lebih lanjut dlm entry khas nanti ya

 BELI DARI PENGEDAR SAH & BERDAFTAR

 OK, ingat pesanan saya ni ya. Beli hanya pada kami pengedar sah shaklee. Ia dijamin original. Kekal pada kualiti terbaik.

 Simpan no telefon saya ni 013 3583424 Jika nak oder apa apa, terus saja call / whatsapp saya.


Pengedar Shaklee Shah Alam

 Lydzar Rusman