Omega Guard - Alternatif kepada Ubat Batuk


Macam ni la ragam anak saya kalau demam. Bila dh demam tu, lagi 2 penyakit member baik pada demam ofcourse akan datang bersama. Tak lain tak bukan, batuk dan selsema.
Sebagai solution, saya bagi Omega Guard Shaklee sebagai ubat utk melegakan batuk anak lelaki saya Hadif. Nama manja vitamin ni si Hadif bagi = 'vitamin yang pecah'. Memang Omega Guard ni favorite vitamin dia. Without fail, balik je dari taska dia akan mintak. Waktu dia batuk minggu lepas, saya bagi dia 2 biji Omega Guard setiap hari. Normally 1 biji saja.
Alhamdulillah dalam masa 3 hari je, batuknya sembuh.
Jom lihat bagaimana Puan Salbiah atasi masalah anaknya yang kerap tak sihat. Mungkin kita juga sedang mengalami dilema seperti Puan Salbiah. Nak tau apa kata dia, jom tengok video yang hanya 1minit 38saat ini. Its going to be worth it! 

Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT?
BAGAIMANA OMEGA GUARD BERFUNGSI.
Omega Guard yang bersifat anti-inflammatory , selain membantu masalah keradangan@inflammation, juga bantu memanaskan dada dan memudahkan kahak mencair dan senang dibuang oleh kanak-kanak sebaya Hadif. 
Jadi jika ada anak-anak anda yg batuk dan anda sudah bosan memberikan anak anda ubat batuk, mungkin sekarang la masa utk mencuba Omega Guard Shaklee kepada mereka. 
Selain berfungsi sebagai 'ubat batuk' untuk kanak-kanak, Omega Guard juga berfungsi sebagai ubat sakit sendi bagi golongan dewasa khasnya warga tua.
Sedikit fakta ringkas tentang Omega Guard Shaklee


-Merupakan minyak ikan terbaik
-Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dll
-EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak dan meningkatkan daya ingatan.
Ianya memang pilihan terbaik kerana saya memang dah bosan bagi ubat batuk klinik tapi batuk tak baik pun. Saya sendiri pun takkan minum dah ubat batuk yang mungkin ada campuran steroid ketika saya batuk. Saya lebih suka natural remedy dan menggunakan suplemen untuk mengembalikan kesihatan.

Harga bagi sebotol Omega Guard hanya RM136, 90 biji. Tapi jika anda mahu penjimatan berganda, klik sahaja pada gambar dan anda akan tahu anda boleh dapatkan Omega Guard pada harga lebih murah.

Jadi Ahli Shaklee

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari. COD di kawasan tersebut dan penghantaran secara pos keseluruh Malaysia. 

Untuk info lanjut, sila hubungi saya melalui kontek info kat bawah tu. 

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424