Kak Eve Berjaya Turun 5kg Dalam Masa Tak Sampai 2 Bulan!!!

Salam bulan Mac kepada semua reader blog K3S..saya minta maaf sangat sebab dh lama tak update blog ni. Bz sket lah kekdah nya :)

Ok sebagai pembuka tirai minggu ni, saya nk share kegembiraan customer saya yang dah berjaya menurunkan 5 KG setelah menggunakan Slimming Set dari K3S selama hampir dua bulan.
Kalau customer gembira, saya sudah pastilah lebih lebih gembira lagi.

Untuk pengetahuan semua, working schedule Kak Eve tak sama macam kita yg kerja 9am-5pm sebab Kak Eve kerja shift malam. Disebabkan oleh working schedule yang macam ni lah, Kak Eve menghadapi masalah utk nk commit dengan schedule dan cara diet dengan produk lain. Alhamdulillah, setelah saya analisa, saya buatkan jadual yang sesuai utk Kak Eve follow. 

Menurut Kak Eve, dia sangat gembira dan sukakan supplement Shaklee, sebab bukan saja target utk turunkan berat badan berjaya, malah dia turut merasakan beberapa perubahan positif pada kesihatan keseluruhan tubuhnya.

Jom baca apa katanya!!



Bonus yang Kak Eve dapat selain turun berat badan ialah : Feel energetic, mood ok dan reduce migrain.

OKlah, nnt next entry saya share kan jadual diet Kak Eve ye!!

Kepada sesiapa yang teringin nk turunkan berat badan dengan produk Shaklee, meh la kontek saya ye!!! Saya akan guide anda. Tapi utk berjaya, usaha dan azam itu harus datang dari dalam diri anda juga tau!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head