Lecithin dan Afalfa untuk menurunkan berat badan

Keupayaan Lecithin untuk bertindak sebagai ejen pengemulsi lemak adalah salah satu faktor utama yang menyumbang kepada popularitinya dalam penurunan berat badan. Kita boleh lihat tindakbalas minyak dengan air semasa pemprosesan marjerin, dimana ejen pemgemulsi ditambah kedalam marjerin tersebut.

Biasanya minyak akan terapung di atas permukaan air apabila anda mencampurkan minyak ke dalam sebekas air. Jika anda menambah ejen mengemulsi (lesitin), minyak dan air akan bercampur bersama.

Oleh itu ia berkesan dalam memecahkan lemak dalam makanan. Bila lemak dah pecah, apa pula akan berlaku?
Lecithin dan Afalfa

Disini pula Afalfa sebagai fiber menjalankan tugas mereka. Fiber atau serat tak boleh dicerna oleh tubuh badan manusia, jadi ianya akan tetap disingkirkan keluar dari badan. Bagi mereka yang cuba mengawal berat badan, fiber berfungsi untuk melambatkan penyerapan zat makanan bermakna menagguhkan rasa lapar dan membolehkan mereka kenyang lebih lama.

So anda tahu pada siapa saya tujukan nota ringkas ini?? Of course la pada anda yg sedang cari produk untuk menurunkan berat badan a.k.a DIET. Lecithin dan Afalfa untuk menurunkan berat badan.

Yang terasa tu (hehehehe) PM saya untuk info lanjut tentang produk ini.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.
 
 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head