PROMOSI OKTOBER : ESP YANG DINANTI

Dari awal tahun lagi, para customer K3S dok tanya, bila nk ada promosi ESP. Dan kini yang dinanti dah tiba!!

Shaklee Malaysia dah announce semalam tentang promosi ini.

YEAY!! Memang melompat gembira lah para penggemar ESP. Dan tarikh luput bagi ESP promosi ni adalah pada Jun 2014. Lama lagi tu..so utk korang-korang si penggemar ESP, elok la grab peluang harga murah ni dari kami. Kalau dh memang tipaa bulan minum ESP, apa salahnya beli dan simpan..

Beli 6 PERCUMA 1!!bertahan untuk 7 bulan dengan hanya RM726 sahaja.
Harga retail ESP ni rm150 tau..kalau nk darab dengan 7 canister, dah rm1050. So anda jimat RM324 bersempena promosi ini.

Takpun kalau memang ada kawan-kawan seopis / berjiran / sepupu / sanak saudara yang juga memang minum ESP setiap bulan, eloklah anda berkongsi-kongsi untuk mendapatkan harga terbaik ini.

Rugi sgt siapa yang melepaskan peluang yang belum tentu tiap tahun ada.

Tapi kalau anda hanya mahukan 1 canister kerana ada kekangan bajet, tidak mengapa..PM/hubungi je saya untuk mendapatkan harga promosi dari saya :)

Promosi ESP Oktober 2012
 Berminat?? Hubungi saya k.


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
TwitterLatest tweet: Bagi anda yg suka mencari info di blog, jemput ke blog saya di bawah label ESP untuk bacaan lanjut tentang ESP... http://t.co/9zu1KdbL Follow @lydzar Reply Retweet   08:59 Oct-02
Latest post: Bagi anda yg suka mencari info di blog, jemput ke blog saya di bawah label ESP untuk bacaan lanjut tentang ESP http://semuasihatselalu.blog... K3S:Semua.Sihat.Selalu by Lydzar: ESP
  Like · Comment · Share Kedai Triple-S page on Facebook     Like