Koleksi Nutriwhite : Gentle Deep Foaming Cleanser & Daily Defense Whitening Essense

Hadiah untuk diri sendiri. Ini koleksi peribadi.. Shaklee Nutriwhite Set

Nutriwhite Shaklee
Gentle Deep Foaming Cleanser & Daily Defense Whitening Essense


Bila tengok rakan-rakan gunakan produk tempatan dan cepat berkesan..kadang-kadang goyah juga perasaan ni nak mencuba. Bayangkan baru aje gunakan dalam masa 2 minggu, kulit muka dah nampak licin dan bebas jerawat. Memang mengujakan! Tapi yang saya takuti, mereka perlu jalani proses pengelupasan terlebih dahulu. Yang ni lah buat saya takut nak cuba. Sebab saya memang tak tahan sakit kalau ianya berkaitan dengan kulit muka.


Bila mengenangkan dan saya asyik terfikir, apakah ingredient utk menghasilkan produk-produk tu, dibuat daripada apa, selamat ke, non toxic ke, kenapa kesan dia cepat sangat, ada kesan long term atau tak..terus hati ni rasa tenteram..perasaan nk cuba tadi, terpadam.

Didalam buku panduan Shaklee saya dh tersedia produk yang memang jelas dan terbukti secara klinikal, selamat untuk digunakan. Dibuat daripada bahan-bahan bermutu tinggi, semulajadi, tanpa paraben, tanpa sebarang bahan kimia. Dan ianya dirumus khas untuk kulit wanita Asia.

Dan sekarang konfem, saya hanya pilih produk Nutriwhite untuk kesihatan dan keremajaan kulit saya. :)




Saya dah pernah beli Gentle Deep Foaming Cleanser pada bulan April 2012, dan ia hanya habis pada bulan Disember. Lama kan?? Memang berbaloi sebab tubenya besar. Setiap kali selepas mencuci muka dengan Gentle Deep Foaming Cleanse, muka saya tak rasa panas atau terlalu tegang berbanding pencuci muka saya sebelum ni. So inilah tandanya Gentle Deep Foaming Cleanser memang sesuai untuk kulit saya. Saya dapat rasakan wajah licin berseri dengan set Nutriwhite ni. 

Kini saya dah gunakan 3 produk daripada rangkaian Nutriwhite. Insya allah akan tambah koleksi sampai lengkap semuanya saya guna.



Rangkaian NutriWhite : NutriWhite mengandungi formula yang dipatenkan secara eksklusif yang dikenali sebagai N-16. Merangkumi rumusan 16 ekstrak tumbuhan yang berbeza dari 16 buah negara yang berbeza. Berkeupayaan  untuk mencerahkan kulit. Formula ini juga mengandungi derivatif vitamin C yang aktif yang dikenali sebagai glucoside ascorbyl, ramuan selamat dan terbukti yang membantu untuk meningkatkan kecerahan dan keserian kulit semula jadi, tanpa cela. Ia memberikan manfaat yang maksimum tanpa keputusan yang tidak dijangka.
Jemput browse more info tentang produk Nutriwhite di link ini. 

Kalau nak try mana-mana produk dalam rangkaian ni, meh sini hubungi saya dulu untuk sesi konsultasi ye. 

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.
 
 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)
Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head