Ostematrix dan ESP : Milk Booster Alternatif

Selamat pagi Isnin semua :)

Hari ni saya berbesar hati nak share tentang penyusuan. Since sekarang ni tengah bulan Ostematrix, ianya akan berkisar tentang Promo Item juga lah.

Ramai ibu yang berpuas hati dengan set breastfeeding basic yang mengandungi Vitalea, Bcomplex, Afalfa dan Vitamin C. Alhamdulillah..Tapi sebenarnya ada juga bayi yang tak serasi dengan Afalfa. Yup, Afalfa ni sejenis herba juga. Sometimes ia memberi efek seperti timbul ruam, kesan seperti alergik dan sebagainya. Mungkin bayi mereka agak sensitif. Bila dah jadi macam ni, si ibu mula takut nak ambil Afalfa lagi.

Its ok, kalau ibu dah taknak ambil Afalfa, boleh pass dekat ayah. Afalfa ni banyak juga manfaat untuk lelaki. Baca tentang kebaikan Afalfa di sini. 

Macam biasa, always alternative for you mommies!
Kalau anda tergolong dalam kategori anak alah dengan Afalfa, saya cadangkan ibu ambil ESP dan Ostematrix.


Set Eu Four Pack

Set Penyusuan EuFourPack Plus (Vitamin Asas Penyusuan dengan Kalsium dan Protein)
* Mengandungi Multivitamin lengkap dengan zat besi, Vitamin B, Vitamin C, Kalsium dan ESP, tanpa alfalfa.
* Sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan tapi alah dengan alfalfa.

Bagaimana Ostematrix membantu penyusuan dan kesihatan si ibu.

Ibu menyusu sangat digalakkan makan makanan yang kaya dengan kalsium. Keperluan kalsium meningkat ketika kehamilan dan penyusuan kerana anda dan bayi anda sama-sama sangat memerlukannya. Kalsium sangat penting untuk perkembangan tulang bayi anda yang sedang membesar.

The National Academy of Sciences menyarankan setiap wanita yang mengandung atau menyusukan mengambil 1000mg kalsium setiap hari. Jika ibu mengabaikan keperluan kalsium dan tidak mencari alternatif untuk 'top up' bekalan kalsium dalam tubuh, maka mereka berkemungkinan untuk berdepan dengan masalah berkaitan tulang dikemuadian hari.
So kalau dah tahu tentang kepentingan kalsium ketika menyusukan, jom baca salah satu testimoni pengguna yang mengambil pakej penyusuan yang mengandungi ESP dan Ostematrix.

Tambah susu dengan Ostematrix dan ESP

Tak perlu risau anak alah. Tak perlu risau susu drop lagi. Jom dapatkan Set Milk Booster Alternatif ini dari Kedai Triple S.

------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head