Pesakit ASTHAMA tak perlu NEBULISER selepas amalkan Minyak Ikan Terbaik

NO MORE nebuliser..kisah benar salah seorang sahabat Shaklee kami:

Shareena Hashim.
ini kisah my boy,Darwish setahun yg lalu... kali terakhir admit HUKM & amik NEB Jan 12.....alhamdulliahh, dah bebas dari nebulizer & inhaler lebih setahun selepas amalkan Mealshake & OmegaGuard….:) semuanya dgn izin Allah jua..





Omega Guard rawat ASTHMA


Gembiranya hati seorang ibu bila kesihatan anaknya semakin pulih. Asthma akan menyebabkan anak kecil kita alami kesukaran bernafas. Asthma juga seringkali buat mereka tidak mampu untuk aktif. Kelihatan lemah tak bermaya, dan ini akan menjejaskan aktiviti pembelajaran mereka.

Yups, kalau anda sedang mencari suplemen untuk kanak-kanak, samada untuk kesihatan general mereka, atau yang memang mempunyai masalah asma, OMEGA GUARD & MEALSHAKE adalah pilihan terbaik!


Penyediaannya mudah. Anak anda pasti sukakan rasa Mealshake yang dicampur kedalam minuman mereka. Anak anak saya bagitau, rasa macam aiskrim. Dan memang setiap kali buat susu, mereka minta saya menambah Mealshake. Eh mana boleh banyak-banyak!

Dan aktiviti yang sangat riang bila disuruh mengunyah Omega Guard. Saat yang paling disukai mereka, apabila kapsul Omega Guard meletup didalam mulut.


BONUS : Manfaat kepada perkembangan otak anak-anak yang mana mereka akan lebih aktif dan bijak, mudah belajar, mudah mengingat dan perkembangan yang lebih baik berbanding usianya. 
 
Hubungi saya untuk mendapatkan Set Healthy and Clever Kids ini.


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.
 
 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head