Bisnes Shaklee: SUSAH ke SENANG?

Alhamdulillah, memang ramai yang berminat dengan tawaran 'JAWATAN KOSONG' ini.
Siapa tak teruja kalau setiap tengah bulan, ramai Shaklee Independent Distributor (SID) post status-status happy sebab bonus masuk. Gaji dua kali lah bagi mereka yang masih bekerja dan buat bisnes Shaklee as part time. Dikala orang makan gaji yang lain hampir 'kekeringan', para SID pula gembira kerana takkan pernah putus bekalan kewangan.

Peluang Bisnes Shaklee dengan Kedai Triple S

Sambil-sambil PM saya, soalan kt atas tu memang antara soalan GLAMOR sekali.
Susah ke senang buat bisnes Shaklee ni?

Jawapan saya, Insya Allah senang je, kalau kita benar-benar tahu apa tujuan kita nak mula join bisnes ni. Dan tentulah susah kalau kita asyik fikir tentang betapa susahnya nk jual vitamin Shaklee. Maklumlah SID dah terlalu ramai. Mesti ada yang ragu, nak jual kt siapa lagi kalau semua orang dh pun menjual dan jadi SID.

ALLAH Maha Besar, ALLAH Maha Agung. Dia adil dan saksama dengan memberikan rezeki pada setiap hambaNya. Umpama nelayan dilaut tu lah kan. Ikan di laut takkan pernah habis walaupun ada ribuan malahan jutaan nelayan yang sedang menangkap ikan dilaut yang sama. Rezeki tetap ada. Hanya nelayan itu sahaja lah yang menentukan sekuat mana semangat dia nak mengharung badai dan ombak. Tetap menjala walaupun dilambung ombak. Nak balik dengan tangkapan ikan yang banyak, atau balik dengan tangan yang kosong.



Dan inilah realiti SUKSES.
Ia tak semudah apa yang ramai orang fikirkan. Jalan mudah, lurus dan senang ditempuh.
Ia sebenarnya penuh liku dan ranjau, memerlukan hati yang cekal dan kental. Sebab tu lah, jika anda nak berjaya dalam bisnes Shaklee, ciri-ciri kat atas tu kena ada;
  • Full of passion
  • Proactive
  • Challenger
Kalau tak tahu bagaimana nak mula, tak apa kerana kelas dan coaching kami beroperasi setiap hari 24/7 secara maya. Anda akan di add masuk ke group khas untuk bisnes hanya bermodalkan RM75 sahaja. Pelbagai tips dan tunjuk ajar bakal anda dapat dari sana. Bukan sekadar untuk berjaya di dunia, malah kita jadikan dunia untuk jad lebih beruntung di akhirat. Insya allah, saya akan bantu anda mula. Asalkan 3 perkaran yang diatas ni benar-benar datang dari dalam hati anda.

Rujuk disini bagaimana nak jadi ahli. BE A MEMBER.

Dah ramai pun yang merasa bonus 2-3-4-5 angka dari Shaklee. Dah ramai pon yang dapat Car Incentive dan mampu beli kereta baru, termasuklah saya :) Dan coming soon, anda akan dapat baca/lihat cerita tentang kegembiraan semua SID yang layak mengikuti program jalan-jalan makan angin. Dan Shaklee hanya bagi 5 Star Trip sahaja untuk mereka yang layak. Bukan percutian bajet ye :)

So jom kita mulakan :)

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head