Musim demam yang singkat dengan Nutriferon dan vitamin lain.

Anak demam? 
Saya mengerti perasaan setiap ibu yang tentunya risau bila anak tak sihat. Risaunyalah bila anak demam, rasa nk mohon pada Allah agar pindahkan aje sakit anak pada ibu. Betulkan? Begitulah naluri seorang ibu. Anak paling utama daripada diri sendiri. 

Anak tak sihat, tapi kerja ibu berlambak kat opis. Anak tak sihat, tp ibu tak ada cuti. Tentunya ada ibu yang tegar ambil unpaid leave atau terpaksa angkut anak yang sakit ke pejabat demi nak pastikan keadaan mereka benar-benar dalam kawalan ibu, kan? 

Jom kita baca kisah Puan Shayida Salmi (Cda) tentang episod demam keluarga mereka.
"MUSIM DEMAM" Di rumah kami telahpun berlalu dan semuanya kembali seperti biasa. "Musim demam" kali ni paling pendek. kalau selalu ambil masa 2 minggu baru semuanya baik, dari anas, auni n babah.

Anas, selalu dia akan selsema-->Demam-->Batuk---> ear infection semua ni ambil masa 2-3 minggu baru betul2 baik.itupun selepas pengambilan ANTIbiotik. kesian......selama dia demam memang tak dapat elak daripada ANTIBIOTIK yang cda tau ianya tak bagus untuk jangkamasa panjang.


kebetulan bulan ni promo Nutriferon, jadi cda berilah anas 1/3 peket nutriferon untuk 5 hari...(sepanjag demam) + Vitamin c+Mealshakes. dan dalam masa yang sama beri anas air putih yang cukup.


cukup seminggu..BAIK DARI SELSEMA, TIADA BATUK, TIADA DEMAM & YANG PENTING TIADA EYE INFECTION. macam ajaib kan? tapi inilah kenyataan selepas cda beri supplement untuk anak cda.
Dan sedikit sharing dari Puan Cda tentang cara penjagaan terhadap anak-anaknya sepanjang musim demam.
Cda seronok kalau dapat kongsikan apa yang cda buat sepanjang "musim Demam" tu. mudahan bermanfaat :)

1- jangan beri minuman sejuk
2- beri Vitamin C setiap hari
3- beri Nutriferon<--- yang ni cda percaya..sangat berkesan untuk meningkatkan immune bada. jadi anas kalini tak perlu Antibiotik lagi
3- sapukan Minyak bawang putih setiap malam<--tujuannya memberi rasa hangat n mencairkan kahak.
4- pastikan pengambilan air yang cukup
5- jangan keluar malam<--- kalau nak keluar pun, tunngu sihat!
6- selalu buatkan sup...
7- campurkan Mealshakes dalam minuman


Immune Booster Shaklee
Nutriferon stick

Nutriferon penggalak sistem imun tubuh :

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ianya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Mealshake dan Chewable Vitamin C juga merupakan vitamin yang sangat sesuai untuk membantu tubuh anak-anak kita kekal sihat dan cergas.

Dan asas penjagaan kesihatan berkaitan pemakanan, faktor cuaca sekeliling dan pencemaran lain juga perlu dititikberatkan semasa anak sedang sakit atau demam.

Alhamdulillah, anak-anak saya kini juga jarang demam sejak konsisten mengambil Mealshake, Omega Guard dan Vitamin C. Hati ibu mana yang tak senang kalau anak sihat, cergas dan aktif bermain.

Hubungi saya untuk konsultasi lanjut tentang Nutriferon dan order ye :)


------------------------------------------------------------------------------
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.


Lydzar Rusman,  
SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)
Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head