Warna warni dan manisnya bisnes Shaklee.

Alhamdulillah, selesai sudah closing April 2013 petang tadi.
Setiap kali hujung bulan memang excited nk datang Shaklee HQ untuk closing. Pakai pakaian ala-ala nak pergi opis and there u are. Dekat Shaklee main tekan-tekan kalkulator. Sesempoi itu ke? Hhehehe. Kalau dulu waktu saya masih berkerja, setiap hujung bulan mesti amek half day leave utk berclosing.

Pada pandangan peribadi saya sendiri, memang menarik bila bekerja dan berbisnes begini. Setiap bulan ada target, ada acara mengejar sale dan target dan ada closing date. Warnanya memang meriah, dihiasi tawa dan tangis. Dan segala penat lelah berbayar pada 15hb setiap bulan. Kami gelar 'hari raya'..maklumla hari dapat gaji.

Indahnya bisnes Shaklee online ni, kami tak perlu pun bersusah payah keluar untuk attend kelas diwaktu malam. Tak perlu juga keluar mencari prospek sama ada untuk beli produk atau untuk cari downline. Segalanya hanya dihujung jari. Surirumah ada anak 5 pun boleh berjaya dengan bisnes ni.

Bermula pada tahun pertama dengan income 3 angka sahaja. Masuk tahun kedua, berganjak menikmati income 4 angka dan kini memasuki tahun ketiga bertambah lagi satu angka. Bukan tu sahaja, tahun kedua melayakkan saya untuk rasa benefit lain iaitu Car Bonus Incentive. Bermula dengan RM1.3k untuk car bonus sahaja dan angka ini bertambah setiap bulan. Juga kelayakan untuk bersama-sama pergi ke trip 5bintang anjuran Shaklee.  Dan yang terbaru, kelayakan untuk naik pentas menerima award di majlis National Conference yang bakal berlangsung pada bulan Jun ini


Kejayaan ini tak datang sekelip mata. Saya melalui fasa merangkak, berdiri dan berlari.
Tiada kejayaan yang semudah memetik jari, kan?

Begitulah sedikit sebanyak pengalaman saya dalam cabang perniagaan MLM yang bernama Shaklee.  Sikit pon saya tak pernah kesal dengan keputusan memodalkan RM650 untuk kemanisan yang saya rasakan sekarang. Ohh ini hanya salah satu option untuk mereka yang berminat nak jana pendapatan sampingan dengan Shaklee. Kalau anda tak mahu keluarkan RM650 pon tak apa. Paling minimum, pendaftaran sebanyak RM75, tanpa modal..anda masih juga boleh bersama-sama kami untuk berjuang mencari 'freedom' pilihan anda.

Jom sertai saya.. :)
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.

Lydzar Rusman,  
SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)
Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head