Kisah JATUH CINTA dengan Shaklee.

Assalamualaikum & Selamat Pagi,

Insya allah hari ni saya nak share pendapat beberapa orang sahabat Shaklee saya. Hasil interview saya bersama mereka. Inilah cerita tentang bagaimana bermulanya detik berkenalan dengan produk Shaklee, dan apa yang membuat mereka jatuh cinta dan setia pada produk Shaklee.

Ye lah, orang kata tak kenal maka tak cinta. Jadi tertanya-tanya juga saya ni, apa yang sebabkan terlalu ramai orang mula sukakan Shaklee :)
Kebanyakan mereka bermula dengan set tertentu. Baru cuba makan dalam beberapa hari/minggu, mereka mendapat kesan yang sangat positif. Contohnya Puan Nur Hazwani Nadiah dan Puan Noriah jatuh cinta melalui Set Berpantang,  Puan Emy Ilhami melalui Set Kecantikan Kulit, Puan Junaida Jalaluddin melalui Mealshake dan sebagainya lagi
Puan Nur Hazwani Nadiah

ptg2 ni teringat ms zaman mule2 kenal shaklee, mase tu sy kene operation coz bengkak susu, doc bg sy ubat stop susu then memang xlehla nk bf, rase cm sdey sgt2 coz ms tu irfan br 2bln, sy tak patah smgt,sy cl doc pakar puan kt hukm,cl sane sini pakar laktasi,
semata2 nk tye bley ke sy bf lg n cmne nk wt relaktasi, alhamdulilah..ade juga insan2 yg sgt membntu dan mencdgkan produk ini kpd sy..
dgn kuasa Allah luka sy cepat sembuh dan tak sampai sebulan pun,sy dah bley bf irfan..
pape pun smgt kene kuat! — 

Puan Elisa Lu

Bagaimana saya kenal Shaklee?
------------------------------------
Sebenarnya dah lama, almost 3 years, tapi memang tak terbuka hati pun nak beli. Tapi gerak hati ni, google dan macam maklumat saya dapat..Rata2 beri feed back yang baik & keberkesanan tentang produk Shaklee. Ohhh yang paling best, Shaklee adalah sangat semulajadi!!

Puan Siti, kazen saya yang first kenalkan ESP, selain set kecantikkan Shaklee yang saya tau melalui internet. ESP salah satu produk yang saya jatuh cinta, bahkan ramai lagi. Khasiatnya 1001 macam yang memang bagus untuk kuku,kulit,rambut juga organ badan yang lain. Malah sesiapa saja sesuai amalkan ESP - tak kira apa jua tujuannya, hamil, untuk hamil, berpantang & menyusu, untuk kecantikkan & kecerdasan..Ahhh banyak sangat khasiatnya.

Kerana saya telah cuba & alami kesan yang super hebat, saya jadi ahli Shaklee, Alhamdullilah ia lebih hebat dari saya berbisnes pakaian wanita & bayi. Percayalah, memang superb hebat!! Dengan modal RM65 boleh bikin duit RM6**,***.00.

Ahaaa, jangan tak caya!!

Puan Emy Ilhamie

Perncarian bermula apabila sy tension dgn kulit muke yg mengelupas (al maklum la byk buat keje luar & panas) .. bile pakai bedak mesti bercapuk2.. waktu tu mmg ada ambil vit c yg beli dr farmasi.. dh beberapa bulan mkn still mcm tu jugak.. pencarian berakhir apabila bertemu dgn pgedar shaklee Lydzar Rusman di internet. Dah cerita masalah & akhirnya cadangan mengambil set kecantikan kulit mjadi plihan. Setelah ambil vitamin selama 2 minggu.. sy prsn kulit muka dah tak mengelupas lg.. sejak tu sy jatuh cinta dengan shaklee hingga ke hari ini.. luv 4 ever shaklee...


Puan Asmahizan Sahizah

Saya kenal Shaklee ni laaamaaa dulu dah.. dari zaman sekolah. Start hidup di Universiti saya dah mula mencari makanan tambahan..macam-macam saya cuba, tapi tak pandanglah Shaklee ni sebab rasa mahal..

Tapi kalau dicongak-congak, dibahagikan dengan berapa bulan sebotol vitamin boleh bertahan..Shaklee tak mahal langsunglah..lebih-lebih lagi jika jadi ahli. Saya mula rapat, berkenalan (ewah..) dengan Shaklee melalui kak Noriah Rusman. Saya bermula dengan set optimum ketika mengandungkan anak ke3..dan mula jatuh cinta ketika pengambilan set berpantang.

Dan ketika banyak masa free dalam temph berpantanglah saya mula berminat untuk cuba berbisnes. Lebih-lebih lagi bila mendapat tahu ramai dalam group super upline saya dah beroleh 5 angka bonus dan bergelar WAHM. Alhamdulillah saya dah dapat bonus 3 angka dengan 'sedikit' usaha. InsyaAllah jika saya lipat gandakan usaha saya secara berterusan dan up kan amalan rohani semestinya..saya boleh dapat 4 angka sedikit masa lagi.

Wang memang nmpk seperti fokus utama, tetapi sebenarnya point utama adalah tentang menjaga dan mengekalkan kesihatan diri. Dengan Shaklee saya lebih sihat tanpa perlu risau tentang kesan jangka panjang dan juga berkongsi dengan ramai orang tentang kebaikan pengambilan produk semulajadi ini.

Puan Noriah Rusman

Perkenalan pertama dengan vitamin Shaklee dulu dengan set berpantang nie le..
Sebab utama, dah malas nak survey since adik saya Lydzar Rusman dah jadi SID, makanya order je kat dia. Proses berpantang 2 kali sebelum tu, guna ubat homopati.
Memang rasa bezanya. Maklum le. Berpantang sendirian. Dengan 2 orang anak yang dah bersekolah dan memang lasak. Anak-anak saya memang aktif buat hal!! Dah namanya budak kan?

Apa yang best?

✔ Luka epi cepat sembuh. Boleh bergerak aktif selepas 2 minggu adalah sangat heaven untuk saya yang kulitnya sangat mudah koyak walaupun doktor tengah jahit!!
✔ Lebih bertenaga. Menguruskan kerja rumah yang kurang dibantu En Suami dek kesibukannya kerja.
✔ Saya menyusukan anak sepenuhnya. Dan terpaksa mula mengepam di hari ke 3 berpantang. Alhamdulillah. Susu ibu melimpah ruah.
✔ Walaupun kurang tidur, tidak ada masalah sakit kepala.
✔ Berat turun!! Nie paling best rasanya..haha!
✔ Dan, saya tak nampak pucat & tidak bermaya sebagaimana ibu berpantang lain.

Puan Suhailah Abdul Hamid

Bagaimana saya boleh JATUH CINTA dengan SHAKLEE?
------------------------------------------------------------------
Segalanya bermula semasa saya hamil anak sulong. Badan rasa penat sangat. Lepas balik dari kerja selesaikan mana2 yg patut (angkat baju di ampaian & masak), lepas solat maghrib dah tertidur, sedangkan banyak lagi urusan kerja rumah tangga yang belum selesai. Bermula dari saat itu saya mencari suplemen yang boleh memberi saya tenaga yang berpanjangan. Akhirnya saya telah menemui SHAKLEE & mencuba Set Optimum Health Set (Vitalea, B Complex, Vitamin C). Alhamdulillah bukan sekadar kekal bertenaga, lebih dari itu yang saya dapat. Now i am a Shaklee Independent Distributor. Kawan2 yang diluar sana kalau nak mencuba Shaklee do PM me k. Sekali cuba pasti jatuh chenta. ≧◠◡◠≦

Puan Junaida Jalaluddin

Hari ni june nak berkongsi bagaimana june blh 'BERKENALAN & JATUH CINTA DENGAN PRODUK SHAKLEE'..

Asalnya june mmg dh lame tau psl brand Shaklee ni..selalu nampak kwn2 promot kt FB/blog/internet..june mmg dh lame mencari produk vitamin utk anak2..terutamanya utk Danish Wafiq..jenuh & ssh sgt nak bg die makan..terlalu memilih!kdg2 die lgsg xmkn seharian..just minum susu jer.jadi kite risau la kann!xlapar ke?xsakit perut ke?tp die releks jer..sbb minum susu bnyk kot..

Mcm2 vitamin june dah try..semua xbrape berkesan..die lebih mkn vitamin dr makan nasik ade la..then seleranya xjugak berubah..haihhh, stress dibuatnyer!!lps tu mmg dh plan nak try la MEAL SHAKES ni..tgk testimoninyer mmg sgt2 menterujakan!!

Kebetulan, my bff Memi Ila MyKhalish adalah Shaklee Distributor..so june order darinya & alhamdulillah, anak2 suka serta dpt lihat kesan yg positif selepas semgu minum Meal Shakes..anak2 semakin berselara makan nasik, kdg2 bertambah2 & xterlalu memilih makanan dah..

Tq MEAL SHAKES, Tq SHAKLEE..saya MESTI PILIH!!

Puan Dayang Ruqayyah Abang Jamari

Kenapa saya JATUH CINTA dengan SHAKLEE?
======================
Produk Shaklee sangat BERKESAN. Sesuai dgn tagline Shaklee `Always Green,Always Safe & Always Works`. Produk pertama Shaklee yg sy guna adalah Set 3M utk membantu sy mengumpul stok susu. Slps 1 mggu dh npk kesannya. Dr 1 oz terus blh dpt 5-8 oz utk skali sesi mengepam. Skrg ni x payah dh risau pasal stok. Peti ais dh penuh. Now i'm a Shaklee Independent Distributor

Set Breastfeeding Triple M
Stok EBM Puan Dayang Ruqayyah
So inilah dia pendapat 8 orang wanita merangkap ibu yang dah jatuh cinta pada produk Shaklee. Saya percaya terdapat ribuan lagi wanita lain diluar sana yang juga ada kisah masing-masing bagaimana mereka boleh jatuh cinta dengan produk Shaklee.

Walauapapun set yang mereka consume, saya percaya ianya bermula dari prinsip Shaklee iaitu :
Shaklee Principles


Barang  baik orang kata. Bila ianya dihasilkan melalui kajian teliti dan menggunakan budget yang banyak untuk Research & Development, pastinya produk yang terhasil adalah menepati keperluan dan aspek keberkesanannya.

Alhamdulillah, kami memilih Shaklee sebagai cara hidup kami. Mereka juga kini telah menjadi sebahagian ahli Shaklee dibawah kumpulan pimpinan saya sendiri. Kami semua berjuang untuk memperkenalkan produk yang cukup bagus kepada orang-orang disekeliling kami dengan niat supaya mereka tidak tersalah pilih produk yang membahayakan kesihatan dan merisikokan tubuh mereka sendiri.

Mereka sudah, saya pun sudah..so Anda, sudah?


Hubungi saya 013 3583424 jika anda berminat untuk jadi sebahagian rakyat Malaysia yang memilih hanya yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)
Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head