Success Story Sharing : Senior Coordinator dan Car Bonus Achiever

Assalamualaikum & selamat pagi.

Bertemu lagi dalam sesi Success Story Sharing bersama saya dan bisnes Shaklee.
Alhamdulillah, baru semalam saya check mailbox dan Shaklee Today Volume 1, 2013 dah sampai kt rumah. Excited sebab gambar saya dan suami featured lagi dalam majalah Shaklee Today ni. Happy sangat walaupun hanya gambar kecil sahaja.

So untuk Volume 1 2013, kami featured dalam reward untuk Senior Coordinator dan Car Bonus Achiever. 

Untuk rank Senior Coordinator, saya perlu mendidik dan memastikan sekurang-kurangnya 4 orang 'anak' dibawah saya mencapai rank Supervisor. Alhamdulillah, kini terdapat lebih dari 100 orang didalam group saya, dan saya akan bimbing mereka sehabis baik untuk sama sama berjaya dalam bisnes Shaklee. Seronok rasanya bila 'anak-cucu' Shaklee saya mula mencapai impian income 4 angka mereka.

Bisnes Shaklee bersama Lydzar

Car Bonus Achiever. 
Untuk makluman, jangan silap paham :)
Car Bonus dari Shaklee ni, bukanlah dapat sebiji kereta BMW atau Mercedes seperti tanggapan ramai orang tentang hadiah kereta dalam bisnes MLM ni. Tapi Shaklee berikan kami sejumlah wang sebagai elaun berdasarkan 'fleet programme' yang perlu kami penuhi.
Elaun pertama saya pada bulan November berjumlah RM1100. Dan setiap bulan ia meningkat berdasarkan jualan (sale) yang saya lakukan.

So dengan elaun ni actually, terpulang pada kita nak beli apa. Nak beli kereta, nak beli rumah, nak beli emas, nak beli apa-apa sahaja yang kita suka, atau nak simpan pun boleh. Terpulang kerana Shaklee berikannya dalam bentuk 'cash bonus'.

Alhamdulillah, saya mampu membayar ansuran rumah baru dan kereta kecil saya dengan elaun yang Shaklee berikan ni.
 

Kalau nak tahu berapa anggaran pendapatan distributor Shaklee, boleh refer gambar dalam entry ini.

Dan syukur, kini dah ada 11orang Master Coordinator dalam group Jutawan Muslimah kami. Dengan aura dan support group yang begitu, saya yakin saya akan pergi lebih jauh dan mencapai kejayaan yang gemilang dengan Shaklee.

Jika anda berminat untuk mencari side income dengan Shaklee, hubungi saya k. Saya bersedia untuk membantu anda mencapai impian. Apepun saya hanya bertugas sebagai mentor, dan kejayaan sebenar adalah dari titik peluh dan usaha anda sendiri :)

Salam kejayaan dari saya untuk semua :)




  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head