Shaklee CoQ10, Produk baru bakal 'launch' pada 8 Jun 2013

Tak sabar saya nk umumkan 'ketibaan' satu lagi produk baru Shaklee, masuk ke pasaran Malaysia. Insya Allah pada 8 Jun 2013 nanti, bersempena National Convention, produk yang dinamakan CoQHealth Plus akan dilancarkan.


Shaklee CoQHealth ® Plus adalah suplemen koenzim Q10 (CoQ10), makanan tambahan yang mempunyai Q-trol ™, gabungan semula jadi CoQ10 dan resveratrol dalam softgel.

Apakah CoQ10?
CoQ10 membantu menghasilkan tenaga di dalam setiap sel badan, terutama dalam sel-sel otot jantung. Berfungsi sebagai antioksidan, CoQ10 juga membantu melindungi arteri
terhadap pengoksidaan lipoprotein densiti rendah (LDL) yang juga dikenali sebagai 'kolestrol jahat". Ini adalah penting kerana ia membantu menggalakkan fungsi yang sihat pada saluran darah, termasuk pengangkutan darah ke jantung.

Manfaat CoQ10 ini dilengkapi dengan resveratrol, sejenis 'phytonutrient' yang mempunyai fungsi antioksida. Dalam kajian klinikal , resveratrol juga telah terbukti berfungsi  menggalakkan kelonggaran saluran darah. *
Saluran darah adalah lebih tenang, yang lebih luas mereka terbuka akan menggalakkan aliran darah yang sihat

Suplemen dan vitamin untuk sakit jantung

Jantung manusia diketahui mempunyai fungsi yang sangat penting iaitu mengepam darah ke seluruh anggota tubuh badan. Apabila fungsi jantung mulai lemah, fungsinya juga berkurangan dan ia mungkin juga mengakibatkan:

  • Meningkatkan kadar penyakit jantung
  • Peredaran darah yang tidak lancar
  • Keletihan
  • Pengurangan fungsi mental
  • Sakit / kebas
Jantung anda memerlukan sejumlah besar TENAGA untuk berfungsi dengan baik dan ianya tenaga ini boleh ditingkatkan melalui pengambilan nutrisi tambahan yang dinamakanCoenzyme Q10 (CoQ10).

Pengurangan kandungan Coenzyme Q10

Kandungan Coenzyme Q10 berkurangan bila usia mencapai 30 tahun, di mana selepas itu ia akan terus menurun bila usia meningkat. Bila kandungan Coenzyme Q10 berkurangan kesihatan badan kita secara menyeluruh juga menurun. Dijangka, bila kandungannya menurun sehingga 25%, pelbagai masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi, sakit jantung, angina, sistem imunisasi menurun, kurang bertenaga dan sebagainya mula dirasai.

Keunikan Shaklee CoQHealth ® Plus
Mengandungi campuran CoQ10, Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau dan dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi.



Kebaikan Shaklee CoQHealth ® Plus
  • Menyokong pengeluaran tenaga dalam jantung.
  • Menggalakkan dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL.
  • Membantu menambah dan mengekalkan tahap CoQ10 dalam darah.
  • Meningkatkan tenaga dan tahap stamina.
Siapakah yang sesuai mengambil  Shaklee CoQHealth ® Plus?
Sesuai diambil oleh sesiapa sahaja yang mahu mengekalkan tahap kesihatan secara umum dan mereka yang berusia 18tahun dan keatas yang mahukan lebih stamina 

Nantikan pengumuman lanjut tentang  Shaklee CoQHealth ® Plus ini dari semasa ke semasa. Saya buka pre-order bagi anda yang berminat untuk mendapatkan suplemen untuk jantung ini. Hubungi saya di 013 3583424 untuk informasi lanjut.


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424