Business Shaklee : Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Salam semua.

Berkesempatan lagi nak update entry petang ni. Dan tajuk kesukaan saya,  Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee. Ada orang nak jadi ahli Shaklee, sebab dah jatuh cinta dengan produk Shaklee yang memang terbukti berkesan. Tapi jangan tak tahu, sebenarnya semua orang berpeluang mendapat lebih apabila mendaftar sebagai ahli Shaklee. Bukan sekadar dapat makan vitamin, ada lagi banyak benda yang best tau!

Nak tau apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?
 
-Pertama sekali, tentunya akan dapat beli vitamin Shaklee dgn harga ahli. Yang mana ada perbezaan almost 15-20% daripada harga retail. Lihat sahaja apa kata Shaklee 'new member' ni. Beliau baru sahaja mendaftar keahlian minggu lepas.



-Boleh kumpul point (uv) daripada setiap pembelian vitamin. Cukup minimum requirement anda entitle untuk mendapat cash bonus daripada Shaklee. Percentage bonus paling sedikit ialah 5% dan paling banyak adalah 21%.

-Peluang untuk menjana pendapatan dengan Shaklee terbuka luas apabila anda telah memulakan langkah pertama dengan mendaftar sebagai ahli.. Panduan disediakan. Anda boleh korek dan gali banyak info dalam group Facebook tertutup dahulu, dan coaching dari para upline sentiasa tersedia 24jam. Coaching online lah katakan, so bila-bila masa pun boleh.

Income boleh bermula dengan 2 angka (puluhan RM), atau 3 angka (ratusan RM ramai juga yang dah rasa), 4angka (ribuan RM..para Supervisor dan keatas tengah nikmati),
5 angka (puluhan ribu RM its never possible) dan 6angka (ratusan ribu, believe it or not para Masters kami sedang menikmatinya).

Seronok dengar kan? Tapi kejayaan tak datang bergolek ye sebab business Shaklee ni bukan skim cepat kaya. Memang tak ada jalan singkat untuk capai kejayaan melainkan melalui usaha yang bersungguh-sungguh. Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga kaum itu mengubah nasib mereka sendiri.

Dan yang paling penting, jikan anda teringin manjana pendapatan dengan Shaklee, modalnya memang mampu dibayar. Modal bisnes Shaklee serendah RM65 (tak termasuk kos pengeposan Business Kit). 

So sekarang adakah anda bersedia nak tahu cara menjadi ahli Shaklee?
Mudah saja, baca caranya disini --> CARA MENJADI AHLI SHAKLEE

Best tau buat business Shaklee ni :)

---------------------------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head