Testimoni tambah susu dengan Set Breastfeeding Shaklee

Salam Isra Mikraj buat semua umat Islam.

Dah lama juga saya tak bercerita tentang penyusuan susu ibu dan testimoni ibu-ibu yang berjaya tambah susu ibu dengannya.

Bagi anda yang baru pertama kali jejak ke blog saya, boleh baca tentang Set Breastfeeding Shaklee dahulu. Memang dah terbukti berkesan Set Breastfeeding Shaklee sebagai 'suplemen tambah susu' dan sudah pun membantu terlalu ramai ibu meningkatkan production dan mengumpul stok EBM (expressed breastmilk).

Ubat tambah susu ibu

Puan Siti Nor Farina telah menggunakan Set Breatfeeding Shaklee selama 6 bulan. Mungkin bayinya kini setembam bayi Set Triple M yang saya pernah tuliskan entrynya dulu. Comel, kan?

Dan antara tips tambah susu ibu yang Puan Siti Nor Farina konsisten amalkan ialah kekerapan mengepam. Beliau mengepam sebanyak 4 kali sehari dan hasilnya sebanyak 30oz-37oz! Wow memang seronok mendengarnya.
saya pam 4x sehari..kul 5.15pg biase dpt 10-11oz..kul 11pg biase 7-8oz,kul 4ptg 7-8oz..dan kul 10mlm 9-10oz..klu xpercaya nmpaknye kne tgk sendiri la sy pam kan..hehe.

Eh, mestilah percaya. Sebab saya sendiri pun pernah alaminya. Dapat pam sekitar 32oz ketika pertama kali menggunakan Set Breastfeeding Shaklee ni. Tapi bukan sekadar ambil supplement tambah susu ibu sahaja, ada RAHSIAnya. Kalau nak tau, jom baca kt sini
RAHSIA BANYAKKAN SUSU IBU.

Jom intai sikit gambar Set Breastfeeding, produk tambah susu ibu yang menjadi pilihan ramai ibu menyusu

Set Triple M

So kalau anda adalah ibu menyusu yang sedang tercari-cari suplement tambah susu yang terbaik, hubungi saya untuk konsultasi lanjut tentang Set Breastfeeding ini. Harga terbaik juga saya tawarkan demi membantu anda menjimatkan poket sendiri :)

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Mobile/ WhatsApp :013-3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head