Shaklee Business : Closing September 2013

Alhamdulillah, setel dah closing bagi bulan September semalam.

Pertama kali dapat berkumpul dengan anak-cucu RichFamily sempena closing. Dalam kemeriahan dan keramaian orang, sempat kami berdiskusi tentang bisnes bersama.

Dan alhamdulillah, semalam menyaksikan beberapa orang Business Leader RichFamily yang naik rank Supervisor dan Senior Supervisor.

Malah ada pasangan anak-beranak (upline - downline) yang kini duduk di tangga yang sama iaitu Senior Supervisor.

Ini membuktikan bahawa sistem dalam Shaklee ini sangat adil. Tiada unsur-unsur siapa join dahulu akan kaya, yang join kemudian tak dapat apa-apa. Ataupun upline goyang kaki, downline kerja keras.

Setiap anda yang join bisnes Shaklee dengan penuh minat dan semangat, juga usaha yang gigih.. andalah yang layak mendapat ganjaran yang Shaklee sediakan.



Closing yang manis di bulan September, dan semoga ianya lebih manis di bulan Oktober.

Owhh ye, nak bagi tau terus kat sini. Promosi Oktober 2013 ialah Collagen Powder. Beli 6 Percuma 1 tau. So kalau nak dapatkan stok Collagen Powder pada harga hebat, sila lah
dapatkannya dari saya ye


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: Assalamualaikum & Selamat Pagi OKTOBER :) Nak announce produk promo bulan ini.. JENG JENG JENG!!! COLLAGEN POWDER BELI 6 PERCUMA 1.. Jom... Collagen Powder Shaklee: Anjal, Hidrat dan Antioksida Kesukaan Kak Yati Kedai Triple-S by Lydzar
  Like · Comment · Share