COLLAGEN POWDER SHAKLEE : Promosi Hebat Bulan Oktober 2013

Yeay, inilah dia  Hebat Bulan Oktober 2013, kita persembahkan!!!

COLLAGEN POWDER SHAKLEE :)

Kebaikan kolagen

Mungkin saya perlu perkenalkan semula Collagen Powder Shaklee kepada anda.

Adakah Collagen Powder Shaklee sama sahaja dengan kolagen lain dipasaran?
Tentulah tidak, kerana pihak Shaklee sentiasa membawakan 'Shaklee Difference' iaitu unsur-unsur yang membezakan produk Shaklee dengan produk brand lain yang seumpama dengannya.

Collagen Powder Shaklee diperbuat daripada sumber premium kolagen iaitu sisik ikan merah. Kalau kita survey harga di pasar-pasar basah pun, harga ikan merah agak mahal berbanding ikan lain kan? Ini membuktikan Shaklee memang memilih sumber kolagen dari ikan yang 'ada kelas' sahaja. Di tambah pula dengan 7 bahan aktif yang lain bagi membolehkan kadar penyerapan dan keberkesanan kolagen lebih tinggi. Dapatkan info tentang Fakta Bahan Utama Collagen Powder.

Kebaikan kolagen

Bagi saya, Collagen Powder ini bukan sahaja berfungsi untuk kecantikan dan kesihatan kulit, malah ia turut merangkumi manfaat untuk kesihatan sendi. Seiring dengan usia, kolagen semulajadi yang ada dalam tubuh manusia akan berkurangan. Dan apabila ia mula berkurangan, tubuh akan mudah terasa sakit dan lenguh-lenguh. Inilah antara kesan kekurangan kolagen dalam tubuh yang sangat ketara.

Sebab itulah kolagen ini penting untuk kita walaupun usia bertambah lanjut. Ada orang kata "saya ni dah tua, takpayah la nak ambil kolagen lagi. Kulit takkan tegang dah pun.."

Nah, anda dah tau kenapa Collagen Powder penting, kerana ia bukan sekadar suplemen untuk kulit. Tetapi lebih daripada itu.

Testimoni pengguna tentang Collagen Powder Shaklee.


Teruja tak tengok kulit cik kak kita kat atas ni :) Inilah rahsia awet muda beliau.

Hubungi saya untuk info lanjut dan order Collagen Powder Shaklee semasa musim promosi ni. HARGA RUNTUH!!

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head