[VLOG] Set Energy Booster Shaklee, Bukan Ubat Kuat Tapi Sangat Berkesan

Alhamduillah, berjaya juga saya upload vlog untuk Set Energy Booster yang telah saya recordkan semalam.

Jom tengok video ni dan dengar penerangan ringkas saya tentang Set Energy Booster yang bakal membantu anda menjadi ibu atau ayah yang cergas.

Vlog ini juga adalah dari rentetan entry saya ini > Set Energy Booster



Kenapa kena bertenaga?

Tenaga diperlukan oleh setiap tubuh untuk melalukan segala macam aktiviti harian. Jadual yang padat, kekangan masa dan masalah mendapatkan makanan seimbang adalah antara punca tubuh kita mudah letih. Bila mudah letih, fikiran kita tak dapat fokus pada apa yang kita lakukan. Perasaan terganggu dan kita juga akan lebih cepat marah.

Jadi kenapa mahu biarkan tubuh kita terus penat, letih tanpa tenaga, betul tak?

Insya Allah, Set Energy Booster ini bakal membantu anda mengubah hidup lesu kepada hidup lebih bahagia. Tak perlu ambil complete set pon tidak mengapa, tapi make sure anda berkonsultasi dengan saya tentang permasalahan anda. Dan pastinya saya akan cadangkan pengambilan vitamin dan suplemen mengikut keperluan anda sahaja.

Saya adalah pengedar Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari.


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: Shaklee Malaysia lancar CoQHealth Plus — SUBANG JAYA 8 Jun - Shaklee Products (M) Sdn. ...
  Like · Comment · Share