Collagen Powder Shaklee : Mudah Larut dan Mudah Diserap.

Yeay, finally dah restock 2 set Collagen Powder untuk saya kongsikan kebaikannya dengan orang-orang disekitar saya.

Nak tahu tak BONUS BERGANDA sempena promosi Collagen Powder bulan ni?

Beli 1, pada harga sangat ISTIMEWA.. Retail Price / box = RM298

Beli 3, FREE Keahlian Shaklee, FREE Postage, cash rebate pada bulan depan

Beli 6, FREE Keahlian Shaklee, FREE Postage, FREE 1 box Collagen Powder, cash rebate pada bulan depan dan FREE sebotol CoqHealth sempena pelaksanan sistem Shaklee Online
WAHHHH banyak sangat yang FREE ni, takkan nak lepaskan peluang macam tu saja kan.

Collagen Powder Shaklee
Add caption
 
Ok jom kita berbalik pada tajuk.  Mudah Larut dan Mudah Diserap.
Ini bancuhan Collagen Powder yang saya sediakan untuk suami pagi tadi. Saya suruh dia tengok, bagaimana serbuk Collagen Powder ni meresap dengan cepat apabila saya tuangnya masuk ke dalam tumbler ni.

Tak sampai 10 saat, serbuk Collagen Powder ni telah pun larut dalam air putih ni. Tanpa perlu saya kacau dengan sudu. Bila dah larut, barulah saya masukkan sesudu ESP untuk kesan lebih optimum pada suami saya :)

Kenapa Collagen Powder Sangat Mudah Larut?

Ini kerana saiz molekul yang sangat kecil iaitu 1000 Dalton, berbanding 300,000 Dalton untuk saiz collagen yang biasa dan kerana itulah ia sangat senang diserap oleh badan.

Collagen Powder mudah larut

Jom kita tengok Testimoni pulak.
Memang berkesan! Boleheh hilangkan eyebag, pigmentasi, kulit jd licin..
Perempuan manalah yang tak suka kesan-kesan begini kan :)
 
testimoni kolagen

Jadi, jangan tunggu lama-lama nak buat keputusan untuk sama-sama cantik macam saudari-saudari kita dalam gambar diatas.

Hubungi saya untuk pick up atau COD Collagen Powder anda di kawasan Subang Bestari dan Kota Damansara ye. Untuk pos, tak kisah dimana lokasi anda.

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: 2set ready stock COLLAGEN POWDER SHAKLEE untuk anda yang mahu pick up / COD di kawasan Subang Bestari juga yang mahu stok segera by Poslaju. Khas untuk anda yg pentingka...
  Like · Comment · Share