Performance, AJHT & CoqHealth : Vitamin Hiking Teman Misi Bukit Broga

Excited betul nak cerita pasal topik ni :)
Cerita penuh tentang misi Bukit Broga saya di sini ye : Bukit Broga : My first hiking experience


Performance minuman untuk mereka yang aktif

Sebenarnya ada tambahan lagi pada cerita atas tu.
Waktu trip 6 star di Kota Kinabalu tempoh hari, aktiviti berkumpulan yang diadakan disana membuatkan lutut saya sakit sedikit. Aktiviti agak simple yang memerlukan saya berlari pergi dan balik dari dalam jarak yang tak sampai pon 100meter. Tapi dek kerana sangat jarang bersukan atau berjogging, aktiviti simple macam tu memberi efek yang ketara pada lutut saya. Pulang ke rumah dan saya mengalami sedikit kesukaran nak turun dari tangga.

Kebetulan, balik dari trip tersebut, saya excited nak hilangkan sunburn dengan Collagen Powder. Jadi saya mulakan semula pengambilan Collagen Powder setelah 3hari balik dari KK. Alhamdulillah, hanya selepas 2 hari saya berCollagen, lutut saya yang sakit dan sengal itu hilang. Alhamdulillah. Memang terasa macam magic, sebab saya memang tak ambil sebarang ubat tahan sakit atau ubat sakit urat. Sebaliknya hanya konsisten dengan vitamin Shape Up, Collagen Powder dan Joint Health Tablet.

Bersyukur sangat sebab rupanya pengambilan Collagen Powder untuk kembali pulih daripada sunburn turut memberi manfaat kepada kesihatan sendi lutut saya. Dan saya mampu untuk naik dan turun dari Bukit Broga dengan baik. Turun dari Bukit Broga tu memang memerlukan kekuatan kaki dan lutut untuk menampung berat badan semasa turun tau. Kalau la lutut tak kuat, memang boleh 'bercinta' nak turun dari sana.

Eh ini entry pasal vitamin Hiking ke pasal Collagen Powder ni?
Hehe, tak apalah kita rangkumkan dalam satu aje pon ok kan. Sebab semuanya memang berkaitan pun.

So kalau tuan puan yang membaca blog saya juga sukakan aktiviti outdoor yang lasak, jom bersama saya bergerak aktif dan cergas dengan vitamin-vitamin yang saya list kan kt atas tu..

Hubungi saya melalui SMS / Whatsap melalui kontek info dibawah ye!

Saya adalah pengedar sah Shaklee dia kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari.


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head