Daftar Ahli Shaklee, Jimat Berganda-ganda

Saya kerap di datangi oleh golongan yang memang berminat dengan produk Shaklee, tetapi tercari-cari harga yang paling murah seseorang distributor boleh offer kepada mereka.

Hampir setiap minggu didatangi oleh golongan ini bertanyakan harga produk promosi, harga set penyusuan, dan pelbagai harga untuk set tertentu. Sambil senyum, saya masih menjawab soalan mereka walaupun akhirnya mereka akan diam tak membalas atau membuat order. Jadi tahulah saya, harga yang saya berika tidak kena pada citarasa mereka.

Terfikir saya untuk berkongsi tentang keahlian Shaklee dengan mereka. Dengan cara daftar sebagai ahli Shaklee, tentunya selepas ini mereka tak perlu membuat 'price survey' lagi. Kerana sah-sah mereka layak mendapatkan keistimewaan sebagai seorang ahli Shaklee.

Nak tau apa lagi keistimewaan menjadi ahli Shaklee?


Dahlah, tak perlu menghabiskan masa but survey harga, tak perlu penatkan tangan menaip soalan yang sama pada semua distributor, malah semua ahli Shaklee berpeluang untuk membuat bisnes dan menjana pendapatan sampingan dan mendapat bonus setiap bulan. 

Tapi pastikan anda memilih mentor atau group yang betul untuk mendapatkan kelebihan selain dari harga produk Shaklee yang murah dipasaran Malaysia ini. 

Pastikan anda mendaftar ahli Shaklee, dengan upline yang mampu membimbing anda ke puncak kejayaan. Kalau dapat yang jenis touch and go, habislah.. 

Jadi, bagaimana nak daftar sebagai ahli Shaklee? Lihat sahaja poster dibawah. Ini adalah untuk pendaftaran secara percuma. Jika anda tidak mahukan option seperti dibawah, yuran keahlian yang pihak Shaklee kenakan hanya RM75 sahaja sepanjang hayat. Tiada renewal fees, kecuali lah jika anda sudah terlalu lama tidak aktif membuat sebarang pembelian. Yang ni dikira terms and condition apply lah. 

Keahlian Percuma Shaklee

Dan saya kongsikan screenshot dari warga RichFamily iaitu empayar Shaklee dibawah naungan saya.
Betapa bagi mereka, Shaklee bukan hanya sekadar medium untuk mendapatkan produk pada harga termurah dipasaran, tetapi ianya lebih daripada itu

Jadi, pesan saya. Stop lah buat survey :)
Jika anda memang dah tertarik sangat dengan produk dan bisnes Shaklee, just sign up as a member. Just do it, kerana ianya memang tak rugi. 

Hanya rm75 (selain option free membership tu), semua orang mampu kan :)

Saya adalah pengedar sah Shaklee untuk kawasan Subang Bestari dan Kota Damansara.


 Lydzar RusmanSHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head