Siri Sindiket Sukses No.1 Bukti Kami Komited Membantu Anda Berjaya

Alhamdulillah, inilah logo baru rasmi bagi empayar bisnes Shaklee kami. Kami (saya dan suami) memilih tema yang simple, menggunakan hanya dua warna iaitu pink dan hijau (warna feveret saya dan warna Shaklee), dan ianya lengkap dengan moto empayar RichFamily iaitu SAY YES TO ALL CHANCES, juga nama siri kelas yang bakal kami jalankan sepanjang tahun nanti iaitu Sindiket Sukses.

Kena ada ke benda-benda macam ni kalau nak berShaklee?

Ia adalah pilihan. Nak ada atau tak, terpulang. Dan kami pilih untuk ada, sebab ia adalah lambang kebanggaan dan kejayaan yang wajib kami raikan dalam bisnes Shaklee kami :)

Siri Sindiket Sukses No.1 Bukti Kami Komited Membantu Anda Berjaya

Alhamdulillah, Sindiket Sukses kali pertama telah pun diadakan di rumah tamu kami di Puncak Alam pada hari Ahad lepas. Ianya khas untuk para Newbies yang baru menyertai kami dalam tempoh 1-6bulan. Matlamat kami, tak lain tak bukan adalah untuk menyampaikan dan menyedarkan ahli-ahli RichFamily tentang peluang yang Shaklee offer kepada setiap SID nya.

Memang dah untung dah masuk member Shaklee, sebab mereka akan dapat benefit-benefit ini:
-Belian produk pada harga ahli (20% off dari harga retail)
-Penjimatan masa dan tenaga dari nk survey harga dari sorang SID ke SID lain
-Kebarangkalian dapat bonus terpijak setiap tengah bulan. Ye lah, makan sendiri pun kalau cukup point, Shaklee akan bagi juga bonus tu.

Tapi lagi untung kalau mereka ni dapat extra benefit seperti dibawah;
-Memulakan home-based business berdasarkan produk yang cukup terkenal dan selamat digunakan oleh seisi keluarga.
-Dapat jana extra side income 2-3-4-5-6 angka mengikut pilihan dan kesanggupan masing-masing.
-Dapat peluang mengikuti trip umrah ziarah secara percuma, atau dapat mengembara dan melihat negara luar melalui trip-trip international yang pihak Shaklee sediakan, reward bersyarat la ni.
-Dapat peluang tukar kereta baru! Shaklee tak bagi sebiji kereta pun, insya allah dalam Sindiket Sukses Series ni ada saya explain lebih lanjut.

Sedikit gambar sepanjang kelas kami.

Antara intipati yang saya kongsikan bersama mereka adalah;
-Shaklee Opportunities
-The 6 Steps
-Product Knowledges.

Hanya topik-topik asas bagi newbies. Insya allah next class kita akan share lebih info agar mereka dapat memanfaatkannya untuk perjalanan empayar bisnes masing-masing nanti.



Sedikit facility yang dapat kami sediakan buat masa ini

Ibu-ibu khusyuk belajar, anak-anak pula dengan aktiviti tersendiri
Sedikit perkongsian dari kacamata seorang suami
Saya berusaha berkongsi agar anak didik saya dapat rasa apa yang saya dah rasa dengan Shaklee
Rumah kami yang baru sahaja siap ini, memang kami khaskan untuk membuat sebarang perjumpaan group, samada kelas, majlis makan-makan dan sebagainya. Mungkin inilah langkah pertama kami sebelum mula membuka pusat training pulak. Kita impikan dan bayangkan dulu lah. Dan sebolehnya kami mahu memberikan peluang anda datang ke kelas secara PERCUMA. Kalau buat kelas di hotel atau pusat training mungkin terpaksa dikenakan sedikit bayaran nanti.


Rumah ni jauh sikitlah dari bandar tapi syukur Alhamdulillah, si pengejar ilmu masih sanggup datang demi setitis ilmu. Bak kata mentor saya, tempoh perjalanan jauh seperti ini boleh kita kategorikan seperti bermusafir. Ambil kesempatan ketika bermusafir untuk berdoa sebanyaknya.

"Tiga orang yang doanya pasti dikabul; doa orang yg teraniaya, doa seorang MUSAFIR dan doa orang tua terhadap anaknya." [HR Abu Daud]



Alhamdulillah, TAHNIAH pada semua yang berjaya hadir. You all make it happened!
Kita jumpe di Sindiket Sukses Series yang seterusnya nanti. See you at the top!



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

SMS / WHATSAP : 013 3583424

Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head